Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på snart seks uker gulper nesten hver gang etter hun har spist, tar rapepauser underveis men det hjelper ikke så veldig. Jeg skifter klær på henne og meg mange ganger om dagen, er dette noe de vil vokse av seg etterhvert eller? Det er vel bare tegn på at de får i seg for mye mat eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vet ikke riktig... Min datter på 2 gulpet aldri, men lillemann på 3 1/2 mnd har gulpet masse hele tiden og gjør det desverre enda. Det er sikkert noen som blir bedre etterhvert.

Lykke til!

Skrevet

Datteren min bli 6mnd i mrg, og ha gulpa siden dag 1. Ho har heile tida fått kun mme da, men på hs seie dei at det bare er heilt normalt å gulpe! Vi har prøvd å bytte til andre mme enn Nan (som vi begynte m), og har ikkje hjulpet før vi prøvde noe som heita Enfamil og som er mot dei som har reflux. Vi skal no (endelig) få sjekka om ho har reflux.

Datteren min gulpa selv om ho fikk kun 30 ml også, så for ho tror ikkje eg det er et tegn på at ho fekk for mye mat i seg.

På hs seie dei at babyene vokse det av seg, men er det sånn at babyen har problemer med lukkemuskelen i magen (reflux) tror eg at de ikkje vokse det like fort av seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...