Gå til innhold

nervøs...


Ønsker..

Anbefalte innlegg

jeg hadde en ma i uke 12 i januar. tok en test igjen for 1 uke siden og den var positiv.

har en liten blødning nå, ikke mye blod men er litt på papiret.

noen som har opplevd det samme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter 4.mann og er veldig lettblødelig sies det. Etter samleie, eller etter jeg har bært og styret litt får jeg litt rosa utflod. Det er ikke friskt blod som deg om jeg forstår rett, men med tidligere graviditetene fikk jeg det etter hvert. Det var noen blodkar som hadde sprukket, og så var det noen ganger fra livmortappen. Det ble noen ekstra ul både i uke 5,6,11,17 og en litt lengre ut....Husker ikke helt. Ble kjemperedd hver gang. Trodde jeg skulle miste, men det har jeg heldigvis aldri opplevd.

Med 1.jenta fikk jeg så sterke kynnere 2 mnd før fødsel,etter samleie så jeg måtte legges inn og fikk en tablett for å stoppe de. Ikke bare bare å være gravid. Noen ekstra bekymringer blir det, men som oftest er det ingen ting. Du kan jo be om en tidlig ul av legen din, iogmed at du hadde en ma......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei babykos71

ja man blir jo litt ekstra nervøs når man har mista og det kommer blod. skal heldigvis til legen kl 13 og da ska jeg be hun henvise meg til jordmor. jeg håper virkelig det går denne gang. ønsker meg så en liten en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå kjempebra!! De sier det har ingenting å si om man har mista tidligere i forhold til nytt svangerskap...heldigvis...Skal selv til Volvat i dag. Jeg jobber med butikkbygging. Er dekoratør og shiner nye butikker. Det innebærer mye løfting,maling,stigegåing div... Jobber som selvtendig, så skulle egentilig vært på jobb idag, men sitter heller i sofaen med bim,strikking,tv og drikker te. Var ute i går og løftet litt jord, plantet påskeliljer, feiet litt og ordnet. Fikk rosa utflod i går kveld, så ble kjemperedd. Vet det er normalt, men vil sjekke i dag for å forsikre meg at lykkeliten sitter der han skal og at alt er ok for at jeg kan stå på videre på jobb...Lykke til til legen.Bare si du er litt engtelig og ønsker å bli fulgt opp litt ekstra p.g.a den ma du hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg håper det ;)

uff da, skal det ikke mere til enn det.. da hadde jeg vel vært konstant bekymret.. åper alt går bra for deg også. krysser fingre for oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, i følge bøkene så fører kun 10% av blødninger under svangerskap til abort... Altså 90% sjanse for at det ikke gjør det :-) Det står også at det er helt normalt at man blør litt av forskjellige årsaker. Jeg anbefaler boka "På Vei" skrevet av Gro Nylander. Super fin bok, Står masse der, skrevet på en flott måte. Dette går nok bra ser du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei kapaei

jeg har heldigvis sluttet og blød, men er jo bekymret for det. det må jo være en grunn til at jeg har blødd??!

fikk henvisning fra legen min til jordmor i morgen så får bare holde ut til det. håper på at ho kan fortelle meg at alt er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...