Gå til innhold

****** UKE 30 *******


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tida flyr... Deilig det. Formen er nok på sitt aller beste nå tror jeg. Bortsett fra BL, så skal jeg ikke klage. Har fått tilbake endel energi. Er ikke veeeeeldig tung ennå (gått opp 15 kg). Er ikke mye kvalm, og har sjelden halsbrann. Da blir det nok ikke bedre enn dette nei, ikke før han er ute, og barseltiden er over. Så jeg bør nå bare nyyyyte, (og ikke syyyte).

Tok en real sjau her i helgen. Onkel hadde lillejenta hele helgen. Så da finpusset jeg på barnerommene. Da skulle begge være helt ferdige, endelig. Har organisert babyutstyret, og plassert alt lett tilgjenglig, men ute av syne. Lillejenta blir litt uttafor og tverr når det stadig står babystæsj overalt. Har så vidt begynt med fødebagen nå. Mangler igrunn bare og kjøpe babymadrasser, og få oversikt over hva vi har av babytøy.

 

Ha en fortsatt fin dag jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Regnbuemor så er formen også her helt super, men har litt halsbrann sånn av og til. Magen er veldig fin nå, og på jobb får jeg mange kommentarer og misunnelige blikk fra de som er ferdige med barn, men som gjerne blir litt nostalgiske når de ser gravide folk:-)

 

Har jobbet så mye i det siste at jeg har ikke fått tenkt på utstyr, så er glad vi har handlet inn litt tidligere. Håper jeg får tid tid i helgen til å gå gjennom det vi har, rydde litt i det og se hva mer vi trenger. Er ingenting som er kjekkere enn å pusle med babyting!

 

Tiden går fort nå og begynner å få litt lett "panikk" med tanke på fødsel og det at det faktisk skal komme et menneske som vi skal ta vare på. Og så gleder jeg meg veldig til å hilse på krabaten i magen som bare blir sterkere og sterkere for hver dag som går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelp, nå nærmer det seg. Har begynt å ordne klart. Må ha 7 seter bil. Har ordnet lån denne uken. Går for den sikreste (og "dyreste" hjelp) bilen, Volvo. Har jo dyrbar last. Så på søskenvogn i går. TFK, Phil & Ted og Bugaboo med sidevogn :o) Har ikke bestemt oss enda. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Firstwheel, men den har visst veldig dårlig kvalitet. Resten av utstyret har vi klart :o) Må bare vaske babytøy.

 

Ellers har jeg en stor og flott mage!! Litt sliten, men slik skal det vel være. Babyen driver å snur seg hele tiden. Opp, ned, opp, ned. Kjenner jeg får litt vondt i bekkenet hver gang han snur seg. Men ellers er alt topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg i uke 30! Formen er grei, men sliter med BL, og det gjør at jeg ikke får vært så aktiv som jeg kunne ønske.. Men utenom det har jeg det bra :) Den lille er aktiv, men nå om dagen ligger han å sparker nedover, og det er ikke akkurat spes. godt :) Så jeg håper han snur seg litt snart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...