angelina76 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Sønnen min er 4 måneder nå. Lurte på hvor mye dere andre leker med babyen deres? Her går det litt opp og ned fra dag til dag. Øver aktivt for å få han til å like og ligge på magen flere ganger om dagen pga råd fra fysioterapauten, utover dette blir det kanskje en to til tre timer leking på gode dager spredt utover dagen + litt kos når han ligger på stellebordet. Lar han ligge litt i lekegrinna og på gulvet for seg selv, får jo litt dårlig samvittighet om han ligger alene for lenge om gangen... Lurer derfor på hva andre gjør?
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Veldig likt deg egentlig gutten min er snart 4 mnd han også. Tror det er bare bra at han ligger alene og leker i lekegrinda. Blir han lei sier han ifra.Hender jeg tar han opp for å leke når han ligger å prater og vifter med armer og ben- men da blir han stille. Legger jeg han ned igjen koser han seg igjen. Ser det litt an fra dag til dag- noen dager er det mer lek og kos enn andre. Og på stellebordet er han helt vill- så det blir det alltid tull og tøys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå