Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg lurer på hvordan en sak i mekling blir oppfulgt når både mor og far ønsker 50/50 foreldrerett eller omsorg. Datteren vår er 6 mnd gammel og jeg ønsker å ha hovedomsorgen. Slik at far har henne annenhver helg og en dag i uken. Dette fordi han studerer og jobber, han har simpelten ikke tid til noe annet + hun er så liten. Jeg har eget hjem og bil etc. Han bor hjemme og lemper barnet over til sin mor når han jobber og er på skolen. Jeg blir så lei meg da jeg er moren og har muligheten til å ha henne, mens han har jo ikke det. I stedet blir bestemoren sittende der og være "mamma". Da kunne barnet like gjerne vært hos meg. Nå skal vi ikke på mekling før om to uker, men jeg lurte bare på om noen har anelse på hvordan dette fungerer. Han er en dyktig far, men han har desverre ikke tid. Jeg har permisjon og tid.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hei. så lenge du har permisjon er det jo du som skal være hjemme med barnet. det er ikke anbefalt 50/50 til små barn og ingen kan dømme 50/50 vil tro du får hovedomsorg når barnet er så lite. lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ikke vær redd. 50-50 skjer kun når begge samtykker. og for et så lite barn er det ikke anbefalt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå