Gå til innhold

Sååå skuffet.....


Marulla *9 dg over termin*

Anbefalte innlegg

For snart 3 uker siden var jeg hos jm og fikk beskjed om at lillebror var klar til fødsel dvs han lå kjempe langt nede og mormunnen var helt myk - da var det fortsatt 1,5 uke til termin.

 

Natt til lørdag hadde jeg tegnblødning og natt til søndag lå jeg med rier hele natten. Desverre var jeg så fantastisk dum, at jeg gikk i dusjen før vi skulle ta turen til føden - og alt stoppet opp!! Tok nå turen opp likevel og da kunne venninden min ( hun er jm på føden) informere meg om at det var 2 cm åpning, men at lillebror lå alt for langt opp til at det var noen effekt av rierne - såååå skuffet!!!! Hun tok å tøyet litt og fikk ei til å sette nåler for å prøve å få han til å sige lengre ned - nå skjer der absolutt ingenting!!!

 

De regner med at siden jeg er 2. gangs fødende har ikke hodet vært festet og han har tatt seg en aldri så liten tur opp igjen for å snu seg til den andre siden.........

 

Lurer nå på om jeg virkelig må vente til på fredag med å bli satt igang........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at du er skuffet. Jeg fikk 18 dager før termin og hadde nok forventet at jeg skulle ha fått til nå ja. Men ingen ting skjer... Lykke til. Vi får mobilisere all tålmodighet vi har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, er syv dager over termin nå og ingenting skjer, jm sa for flere uker siden at beibien ligger langt nedi bekkenet og hun trodde det ikke var lenge igjen...ikke får jeg overtidskontroll før på mandag heller...håper det går raskere med deg da....lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...