Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Venter nå bare på å få vite mengden hcg i blodet... Har det sunket så er det bra, men har det steget, så er det visst ikke så bra ifølge legen. For da er det ny runde med ul,evt fjerning av eggleder og utskrapning.. hurra....not Er det rart man blir sliten? Tenker meg halvt ihjel her jeg... Bare ordet positiv tenner jo en glød i et sliterhjerte.. enda jeg vet at sjansene for at det evt ligger noen godt gjemt der inne,er minimal. Men en håper jo... og tror....
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 tenker på deg,stakkar deg klem
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Blir jo nesten på gråten her jeg sitter, for jeg vet jo at dette neppe ligger så bra an med den mengden blod som har kommet... Men, uvissheten om hva som skjer videre er vel verst. Og uvissheten om hvordan og når en kommer seg videre i ivf prosessen.. Venter på tlf fra st olavs nå, så får jeg vel vite hva som skjer videre.. Takk for klemmer og tanker, det varmer!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Fikk tlf fra sykehuset nå, og det skulle diskuteres hva som skulle gjøres videre ut ifra hcg svaret mitt i morgen. Legen nevnte laparoskopi, utskrapning og evt fjerning av eggleder. Trolig blir det en av delene hvis smerten i venstre side ikke vil slippe taket. Merkelig denne kroppen altså...
katma Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Huff da. Dette var jo kjiipt. Får håpe at hcgen er synkende.. Oppmuntringklem sendes!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Kjære vennen. Dette fortjener du ikke. Sender en klem !
måneskinnsjenta Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Huff, Bula ... Sender deg en trøsteklem!
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Sender over en go klem til deg..... ikke bra det du går i gjennom nå om dagen!!!!! *STÅ PÅ JENTA MI* Det ordner seg til slutt!!!!!!!!!! -Det må vi alltid huske på........ Sendte deg noen ord i posten din også før i dag. Som sagt jeg tenker på deg!!! KLEM
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #11 Skrevet 19. mars 2007 Sender deg mange varme tanker å håper likevel på at du har ett mirakel i magen din jeg da.Krysser iallefall fingrene for at du slipper fjerning av eggleder osv. Kjempe klem vennen ,krysser alt jeg har for deg!!! Har begynt som dagmamma idag nok å henge fingrene i.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxHåper du har ett mirakel i magen jeg daxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 Om du ikke har ett mirakel i magen nå,så håper jeg at det kommer noen å camperer der snart. Å at du slipper mer av alt det fæle tullet du har måttet gå igjennom opp gjennom tidene.Nå må hellet ditt snu seg engang for alle!
Aguin Skrevet 19. mars 2007 #14 Skrevet 19. mars 2007 Hei Bula. Har vært litt av nett noen dager, så har ikke oversikten... Men skjønner at hcg ikke synker (nok ) selv om graviditeten egentlig er over eller noe i den duren. Det høres ikke hyggelig ut med alternativene du nevner ! HCG er forsøvrig tema her også 130 på onsdag og et lite håp ble tent. 113 på fredag og håpet ble slukket. 97 i dag.. og det er visst heller ikke helt bra. Men blør endel så tror det løsner snart.. Har ikke blitt forespeilet laproskopi foreløpig. Plunder og heft dette her. Men vi skal iallefall være glad vi blir godt fulgt opp.. Lykke til videre Bula. Håper dere greier det snart !!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 Sender deg en trøste-klem Bula. Da jeg opplevde en kjemisk gravididet høsten 2006 steg hcg fra 26 til 34 før det sank til 5. Håper du slipper utskrapning osv. du har lidd nok allerede... Klem
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #16 Skrevet 19. mars 2007 Klem, fra deg?? Er ikke akkurat klemmer du sender via pm da, snøfilla. Skulle ønske flere kunne se ditt sanne jeg her inne, fy flate sier jeg bare!
nusse 77 Skrevet 19. mars 2007 #17 Skrevet 19. mars 2007 huff skjønner du ikke har det helt greit nå. vil gi deg en stor trøsteklem
nusse 77 Skrevet 19. mars 2007 #18 Skrevet 19. mars 2007 vil sende deg en trøsteklem. håper ting ordner seg
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #19 Skrevet 20. mars 2007 Hcg hopp fra 28 til 186 nå.. Merkelige greier dette.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. mars 2007 #20 Skrevet 20. mars 2007 GRATULERER - du er gravid! Jeg kan ikke skjønne annet... Klem& hipp-hurra fra
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 20. mars 2007 #21 Skrevet 20. mars 2007 Hmmm. Så rart dette her var a? Kan de ikke se noen ting på UL? Den har jo steget ganske så bra også! Hvor mange uker er du på vei til nå?
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #22 Skrevet 20. mars 2007 Jeg ble sendt inn 11 mars med blødninger,og sterke smerter...fikk beskjed om at jeg hadde en kjemisk SA, og jeg har jo blødd siden søndagskveld. Trolig er dette en exu, de fant ikke noe foster på ul. men skal inn på ny ul nå på fredag. Tar en ny hcg i morgen, så får en se hva dette er for noe..
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 20. mars 2007 #24 Skrevet 20. mars 2007 Når kan de se et foster? uke 6 eller noe? Så utrolig merkelig at hcg stiger fordet. Slitsomt da man ikke vet altså... Utrolig frustrerende. Håper du slipper det du skrev i startinnlegget. klem
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 20. mars 2007 #25 Skrevet 20. mars 2007 ps, å må vente til fredagen var lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå