♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Da er vi nettopp kommet hjem igjen! Var inne i over en time å så på lille nurket vårt=) Og det ble....En jente=) hihi, bare pappa'n som tippet rett! Alle andre trodde hun var en gutt... hihi MEN skal tilbake på ul, er visst risikosvangerskap... Har nemlig HELT forannliggende morkake! (noen andre i samme situasjon?) Så skal tilbake på ul om noen uker... Samtidig så fikk vi vite at må ta keisersnitt i uke 36! Egentlig greit det da, men ikke helt som planlagt! Så da er det egentlig ikke så lenge igjen=) hihi... Ødela sommer ferien vår gjorde de også=( Får IKKE lov til å reise, og skal ikke være for langt unna sykehuset=s Begynner jeg å blø er det rett inn på føden å bli innlagt, så håper ikke det skjer altså.. Men alt i alt så har lille jenten vår det helt topp=) Alt stod fint til, selvom hun ikke akkurat likte at folk skulle trykke sånn på magen så tidlig på dagen;)hihi... Lå på kne å gjemte seg... Gleder oss masse til hun kommer hjem=)=)=)
MillyMillansky Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 gratulerer med en liten jente da! deilig å ha vært på UL tenker jeg! skal dit 13 april jeg da.. føles kjempe lenge til.. men er bare tre uker hehe! kjempe bra du syns alt var topp da.. utrolig bra å se det i positivt syn.. hadde tenkt det samme selv om jeg var i dine sko gratulerer igjen med frisk jente og kos deg videre!! samboern min lå i senga igår og drev å drømte seg vekk..kosa meg på magen og sa at nå bor du der og snart er du armene våre.. og mellom oss i senga,,er så rart å tenke på! men nå er det jordmor time om en uke og ul å se først fremot!! haded dere bestemt om dere ville vite kjønnet eller.. bynenr åbli veldig tilbøylig her merker jeg for å vite det..egentlig helt bestemt på NEi.. men i det siste så.. hmmm
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, jo mer vi tenker på det, jo mer positivt ble det:) hihi Med tanke på voffsen på kennel, flytting og andre ting! Litt dumt at vi ikke får ferie i år, men det skal vi klare å ta igjen Glemte forresten å skrive at har TOTAL FORBUD MOT SEX!!! weeeeee...hehe, ikke akkurat noe sambo hadde håpet på da! ja, vi måtte få vite det! Er så mye enklere når du erå handler:) Finner jo så lite nøytrale klær=(
mammarie Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 åå, gratulerer så masse med jenta:) når kommer hun da? lykke til, det er godt vi bor i Norge med oppfølgende helsepersonell under graviditet:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Ja, lenge leve Norge:) Hun kommer i juli engang=) har ikke fått dato enda, for skal på en til ul...Opprinnelige termin var August, men når de må ta henne ut i uke 36, så blir vi jo "flyttet laaaangt frem" =) hihi... Gleder oss kjempe masse!
*RutIetutt* Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med prinsessen i magen da:o) Litt skummelt sikkert å få vite at en har et risikosvangerskap, men det er jo betryggende at dere blir bra fulgt opp, og alt går nok kjempefint:o) Har du blødd mye da, pga morkaken? Er det derfor du skal ta ks? Regner de ikke med at den flytter seg? Har selv foranliggende morkake og har hatt endel blødninger i svangerskapet, men skal bare inn på en ekstra ul i uke 29 for å se om den har trukket seg vekk...noe den sikkert har. Lykke til videre da:o)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 Takk=) Var litt ekkelt ja, men samtidig betryggende å få vite det... Da følger de jo oss opp, og har full kontroll:) Jeg har ikke blødd noe i det hele tatt, ikke antydning engang, så var litt overrasket. Men kommer det noe, så er det rett inn på kk! Så må ta det rolig, og være i nærheten... Må ta ks for den ligger HELT foran, og den kommer ikke til å flytte seg. Så da kommer hun i uke 36, så de er sikker på at ikke morkakaken kommer først...! Skal inn til ekstra ul, og da skal vi også få vite dato:) Lykke til du også!
MillyMillansky Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 ja.. er faktisk ikke no å se negativt på det.. mener ..det er ikek no vits..er det sånn det er så er det sånn og da er det bare å se frem til det istedet! hvaa?? tottalt forbud?? oi oi oi! da hadde samboern her gått ut av sitt gode skinn trur jeg!! haha!! imarra skal vi fløtte, og vi har hund vi oxo.. en golden.. spent på hvordan han reagerer.. tror det går veldig bra! ja er lite nøytralt... søren ass... trur jeg kommer te å slite med å si nei på UL te å vite kjønn!! haha! ikek no ferie nei.. kan kanskej bare ta en lang helg et sted eller no da? bare så dere får pleia dere litt og forholdet... uansett, ja dere får tatt det igjen! :D
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2007 MillyMillansky Nei, funnet sååå masse positivt vi no=) Jepp, totalt forbud, så min kjære må holde seg til ut i JULI... hehe Synes det var litt tidig jeg;) hehe! Vi har en flatcoated retriever:) svart seff, og tror det kommer til å gå kjempe bra! er jo så positivt å ha dyr i huset når man får en liten sies det;) hehe, han skal få slikke og lukte seg ferdig med en gang vi kommer hjem:) Nei, du får se om du klarer det blir ikke lett tipper jeg.. Ferie? hehe, får håpe på MASSE som i bergen... HAHAHA.. (lov å håpe da...)
nybaby09 Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Hei jeg må bare spørre, jeg har og foranliggende morkake, men det er ingen risiko forbundet med det sa gyn.. Når du skriver helt foranliggende og at det er farlig at den kommer først, ligger den da helt foran fødselskanalen??? Eller ligger den foran på magen?? Jeg har og fått ny time i uke 30 for å sjekke, men trodde det var vanlig. Ble bare litt engstelig når jeg leste innlegget ditt...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2007 Ja, den er HELT forannliggende.. hehe, dekker totalt, og de var sikker på at den ikke kom til å flytte seg. Legen hadde tenkt å gi meg dato for ks idag! Men de ble tilslutt enige om at SKAL ha ks, men skal først på enda en ul... (de mener vel helt foran fødselskanalen...) Jm sa det IKKE var så vanlig (var på kk jeg) Og beynner jeg f.eks å blø, så blir det innleggelse med en gang! Og får jeg vondt eller noe skal jeg heller ikke nøle med å ringe... Og måtte ALLTID si i tlf at morkaken er HELT forannligende... Var visst veldig viktig! Vet ikke hvorfor du har fått annen beskjed?! men du har kanskje foran på magen som du nevnte? Du må ha masse lykke til uansett=)
nybaby09 Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 Hei og takk for raskt svar Det er vel det som er forskjellen din stenger for fødselskanalen og jeg har den midt på magen... Ønsker deg masse lykke til, med svangerskap og keisersnitt Klem fra
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. mars 2007 Ja, da er vel det den logiske forklaringen=) Masse lykke til til deg også!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2007 Noen andre med samme???
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer! Jeg har lavtsittende morkake, og dersom den ikke flytter seg faar jeg diagnosen foranliggende morkake ved neste ultralyd. Det kommer visst veldig ann paa hvor lavt den ligger om man faar den diagnosen. Jeg fikk beskjed om at i mitt tilfelle ligger den for lavt (dvs. dersom den ikke flytter seg maa de muligens ta ungen med keisersnitt) men at den mest sannsynlig vil flytte seg naar livmoren vokser. (Ligger altsaa ikke saa lavt som din--den ligger helt ved kanten og "dekker" ikke.) Men de foelger godt med paa den med ekstra ultralyd, og jeg fikk ogsaa beskjed om aa ta kontakt dersom jeg skulle begynne aa bloe. Vi haaper jo VELDIG paa at den flytter paa seg, for etter planen kommer vi til Norge i slutten av mai...7 uker foer termin. Dersom den IKKE flytter seg kan det hende jeg ikke faar fly, og da maa vi pent bli i USA. I saa fall er leiligheten vaar sannsynligvis allerede utleid (dvs vi er hjemloese) og vi maa da styre med forlengelse av visum, pass til barnet, o.l. foer vi faar reise. Saa det hadde definitivt vaert best om de lar meg fly...litt skummelt det her. Legen var veldig positiv, da--og sa at i de aller fleste tilfeller flytter den seg naar den ligger saapass hoeyt som min.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. mars 2007 Takk=) Ja, har skjønt det nå at er litt forskjellig...hihi Min er altså totalt sperrende, så var ikke tvil, jeg MÅ ta ks.. Men nå ser vi bare positivt på det;) Håper din flytter seg da! (krysser fingre og tær;) Høres litt ekkelt ut jo om du skulle "måtte" bli, og få så masse kav.... Vi får ordnet det med hundepass fint vi nå som vi får dato;) hihi, også er det jo så koselig å få henne litt før:p Du får ta det med ro du også, så flytter den seg sikkert;) og du må Nyyyyyyte tiden som "fødeklar", (den tiden går jeg glipp av... hehe) Lykke Lykke til videre=)
lillebolle83 Skrevet 19. mars 2007 #17 Skrevet 19. mars 2007 å huff.. nå ble jeg litt engstelig. Jordmor var litt usikker på hvor morkaken min lå så jeg fikk også inkallelse til ny ul i juni. Jeg er førstegangs og var ikke klar over att det ikke er normalt å ha 2 ul..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 19. mars 2007 Du får håpe den ikke er HELT foranliggende da! Da må nok du også ta ks;) (vi finner bare positive ting med det nå da...) Men ser jo her at noen av de som ligger foran kan flytte seg! Så du kan jo være heldig;) Hvor var du på ul da? jeg var på kk, og de holdt på i over en time! Og både legen og jm sa at ks måtte det bli... Men så lenge jeg ikke begynner å blø, så går alt som normalt. Det eneste er at hun kommer i uke 36, og vi får en eksakt dato! (Blir så enkelt da, men den dato'n)... Men begynner jeg å blø er det visst verre, men det kommer sikkert til å gå bra med osss alle;) Ønsker deg uansett masssse lykke til=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. mars 2007 INGEN her heller som er i samme situasjon? Blir litt fortvila nå=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå