Gå til innhold

Til dere som gifter dere i mai/juni...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere funnet kjolen ennå? Har ikke sett på kjoler ennå jeg, skal gifte meg 9 juni... Er jeg veldig sent ute eller? måtte slanke meg litt først hehe.. Skal dra og se på kjoler til torsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant kjolen min i høst, jeg :o) Det var salg i en brudesalong, og jeg fikk kjole, sko og slør for litt over 7000 kroner. Gifter oss 2. juni

Skrevet

ordnet min i februar, skal sy den til 25.april, da er eg ca6 mnd på vei... gifter meg 26.mai.

Skrevet

Vil si at du er ganske sent ute. Husk at det er bestillingstid på en del kjoler, helt opp til 6 mnd. Men nå kan du jo være så heldig å finne en som passer i salongen, og kjøpe den.

Det ordner seg nok, men utvalget blir kanskje litt mindre? Kan eventuelt også se litt på FINN.NO. Der er det mange flotte brukte kjoler, og til en litt rimeligere penge også.

Jeg kjøpte en fra Pronovias i brudesalongen, og der var det 3-4 mnd bestillingstid på den.

Uansett, lykke til :) Det ordner seg nok!

Skrevet

Du kan jo gå inn på www.mirasmiras.net de har kjoler og kan også sy etter et ønske du har, om du har et bilde av en kjole f.eks. De har leveringstid på ca 5 uker.

Skrevet

Jupp kjolen kom i hus idag... Og jeg er sååååå fornøyd... :D

Skrevet

Jeg skal gifte meg 15. mai, og har ikke funnet kjole ennå.

Jeg har vært å sett, men det er lite utvalg. Begynner å bli litt småstressa....

Skrevet

jeg var tidlig ute - kjøpte min i i juli - gifter meg 26 mai! :)

jeg fant min på finn.no faktisk. Bet. kun 2900 kr! skikkelig designerkjole (prinsessekjole) kjøpt i usa.

gjorde et kupp der ja!

ta en titt!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...