Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Vi skal låne en BWM 7 ett eller annet... hehe.. Husker ikke hva den heter.. Det er visst en bil til over 1 million, og den er sååååå fin ) (skulle hatt råd til en slik) Vi får låne den gratis med en venn av broren min, så det er jo kjempe supert.. Da sparte vi litt penger der ;o)
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Vi får låne en Rolls Royce kabriolet fra 1960 av en kollega. Han er snill, han )
sussa4 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 En arbeidskollega av sambo stiller seg selv og sin BMW cabriolet disponibel for oss gratis.
Amy85 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg vil leie en Audi Q/ (vi er begge utrolig audigale og har audi selv og skal ALLTID ha det..hehe) men vet ikke om det går an å leie en sånn bil...?
Lille jente Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Pappa har tatt seg av den jobben for oss, han er en liten bilfreak. Så jeg vet ikke hvilke bil vi får, det er en overraskelse på dagen. Pappa har full peiling på fine biler, så stoler på ham. Blir nok en Mercedes eller Rolls Royce )
rosa og en blå Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 bruke vår egen. syns den er fin og stor. det er bere å pynte litt ekstra. el so ska ej spør forloveren min om å få ha deres bil, (mannen hennes da). er jo de som skal kjøre.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 he he.. dette er det da vitterlig mannens forlover som skal fikse- og hos oss har han en enorm fantasi, så jeg aner faktisk ikke...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 En veteran-boble...i gull!!!! Blir annerledes og tøft;) Skal låne den av noen bekjente.
lbml Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 Vi har et dillema med for mange biler å velge mellom. Vi har selv en bmw cab nå, men den selger vi visst før vi rekker å gifte oss. Litt synd for det hadde vært en perfekt bil. Også har jeg 2 onkler som begge har veteranbiler og som begge bruker å kjøre til bryllup. Vært koselig å bruke en av dem, men det har også halve slekta gjort tidligere. Så har min kommende mann en vetetanbil. Hans store gull. Men den har bare 2 seter og hvis kjolen min er litt stor, så er det ikke sikkert jeg får plass i setene.hehe. Og da får vi heller ikke plass til forloverne. Vi får sikkert låne en bil, men det hadde vært morro å bruke bilen vi har som ifølge samboeren min, er en del av familien!
Jordbærjenta:-) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2007 Hvilken bil er det da, veteranbiler er jo så mange:-)
Jordbærjenta:-) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. mars 2007 Hvilken veteranbil snakker vi om? :-)
navano Skrevet 19. mars 2007 #13 Skrevet 19. mars 2007 Vi får låne en gammel T ford av en kamerat til far til sambo. Kjempefin og ikke minst er det gratis. han tar vanligvis 2500kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå