MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hei... Er i uke 13 og lurer fælt på om det er farlig å ligge på magen om natta?! Har våkna den siste uka i panikk da jeg oppdager at jeg ligger på magen... Anyone?! K;)
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hihi,samme her..er 27+0 og ligger ennå på magen når jeg våkner..men de jeg har spørt sier det ikke er fare for barnet:) heldigvis:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 nei det er ikke farlig..mange som ligger på magen helt til de skal føde babyen.. Det er bare at det kan bli ubehagelig etterhvert.. Babyen ligger jo ikke så høyt oppi magen di enda, så den merker ikke noe trykk likevel..
Audacious Angel Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Så lenge du ligger behagelig tror jeg ikke at det er noe farlig. Jeg er 18 uker og ligger mye på magen fremdeles.
scubagirl med scubababy Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Jeg ligger også mye på magen. Før svangerskapet lå jeg kun på magen. Nå legger jeg meg til å sove på siden, men "faller" om på magen i løpet av natta. Det ene benet har blitt trukket litt opp, så hele magen ligger faktisk ikke under meg. Så lenge det ikke er behagelig og man ikke våkner på natta er det ikke farlig. Kroppen er unik sånn sett. Det som ikke er så bra unngår den av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå