Gå til innhold

Stor?


Tjorven81

Anbefalte innlegg

Jeg er ei stor jente fra utgangspunktet, men er blitt sååå stor og jeg er bare 5+4. Hva er galt? Kan ikke holde inn magen engang...nei jeg skjønner ingenting. Og folk sier man ikke får mage før i 5-6 mnd...og jeg i 5-6 uke?!?!!

 

Hvordan er dere i kroppen?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen... føler meg oppblåst og stinn! sies at det er normalt så vi får håpe det gir seg snar. er 6+2 og allerede gått opp 2 kg jeg...så blir spennende o se hvordan jeg blir seende ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så stor i meg selv, men magen ser ut til å være mange mange mnd på vei. Har ikke sjangs å få på meg jeans min. Har brukt hårstrikk fra knapphull til knapp i 2 uker nå og er 5+6dager. Leste litt på nettet at det var helt normalt. Blodgjennomstrømmingen i kroppen vår økes veldig for at barnet skal få riktig og nok ernæring...Og at magen blåste seg litt opp p.g.a det. Det er et innlegg her med overskrift" puddingmager". Du kan lese litt der, så føler du deg plutselig normal! Det stod også at man blir oppblåst som det man blir før man skal ha mensen, bare at nå ble vi enda mere oppblåst enn da.Lykke til med magen, og spiren din:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...