Gå til innhold

Fersking vil gjerne bli kjent med dere andre i novemberklubben!:)


*Cara*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil gjerne bli med i klubben deres!:)

 

Jeg er gravid for første gang, og det er både skummelt og spennende på samme tid. Gleder meg masse, samtidig som jeg er redd for å miste "den lille". Hører om så mange som både sliter og mister flere ganger. Det får meg til å tenke på at jeg tross alt er veldig heldig som er blitt gravid!

 

Det virker som det er mange hyggelige folk her i novemberklubben!:) Som førstegangsgravid er det nok mange spørsmål som vil dukke opp framover. Flott med et forum der man kan ta opp slike ting!

 

Kanskje noen kan være så snill å føre meg opp på terminlista?? Har termin rundt 14.november..

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være. Er gravid for første gang jeg også, så dette er spennende. Er også veldig redd for å miste, men føler alle har gjort det innimellom, så sikkert normalt. Jeg har termin 19 nov, så du er noen dager før meg. Hvor bor du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

og velkommen hit;) og masse gratulerer med den lille spiren. jeg har fra før en herlig sønn på snart 2 år og er nå 6+2 uker på vei med en liten....kjepespennende tid vi har foran oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:) jeg er også førstegangs så vi er sikkert like uerfarne på det området:) da er det bra med slike forum som det er her på bim:)kan føre deg opp på terminlista jeg hvis ingen har gjort det enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cara80 og velkommen i novemberklubben! Gratulerer så mye med den lille i magen.

 

Selv har jeg en liten prøverørsspire i magen som forventes å se dagens lys ca. 23. november. Var heldig å få full klaff på første forsøk! Har en skjønn gutt på snart 4 fra før.

 

Er forresten 80-modell jeg også, kuult!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige hilsninger!! Gratulerer så masse til dere alle sammen!:) Det blir en spennende tid framover! Takk til vedkommende som har ført meg opp på terminlista!:) Supert! Håper jeg forblir der de neste ukene...

 

Baby s'il vous plâit: Så gøy at det ble full klaff på første forsøket! Fikk også full klaff med en gang, men på "naturmåten" da. Vært heldig. Hyggelig å høre fra jevngamle også!:)

 

Gleder meg til å følge alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,jeg ønsker også å bli kjent med noen i terminklubben.

Gratulera alle som har sin spire! Jeg er livredd for å miste min lile spire å hver en dag er en lettelse for det nærmer seg stadig "faresonen er over" da tror jeg at jeg blir mer lettet. Jeg har termin 1nov,føreløpig. Har ikke vert til kontroll enda.Gleder meg! Jeg bor på Ålgård.Noen i nærområdet?!Er 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Jeg er ogsaa ny og vil bli kjent med noen i terminklubben. Har termin ca.14 november, skal paa ultralyd til uken (privat), saa jeg kan slappe av. Har mista en gang for.Gleder meg ,har en god folelse denne gang. Jeg bor ogsaa paa Aalgard, er 25 aar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...