Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer fortsatt, men fikk beskjed av legen at det er ufarlig å gå over på p piller nå. (11 mnd)

Er det noen som har noen erfaring med pilla Yasmin?

Brukte trinordiol før, men det er visst ikke i bruk lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt denne i 6 år. Fikk den på grunn av uren hud, funket kjempebra for dette! Men det siste året fikk jeg endel hodepine, noe som står oppført som bivirkning. Har ikke vært plaget av dette etter jeg sluttet på den og ble gravid, så det kan jo tenkes at det er en sammenheng der. Har ikke begynt på den igjen etterpå...

Skrevet

Jeg har brukt den noen år.

Funket på uren hud, vann i kroppen og humørsvingninger.

Har vært veldig fornøyd med den jeg.

Skrevet

Jeg gikk på Yasminpillå og d jekk nesten et år før eg blei gravid itte at eg slutta på den=(....ellers fornøyd, med ingen bivirkninger=)

Skrevet

Jeg blødde konstant i flere mnd og var plaget med diarè så jeg har kuttet dem ut.

Legen min sa at Yasmin var de p-piller som ga minst bivirkninger og som passet de fleste (men ikke meg), så du bør gi dem en sjansje. Vi reagerer så forskjellig på hormonell prevensjon.

Skrevet

Jeg har gått på de, og har vært veldig fornøyd. Ingen bivirkninger på meg, ble gravid på første forsøk når jeg sluttet på de. MEN det jeg lurer på; må man ha fått tilbake mensen før man kan starte på de? Snart ett år siden gullet ble født, og ingen mens her... Litt lei de kondomene nå....

Skrevet

Ja, man kan det men jeg tror jeg ville ha snakket med legen først. Legen så på ultralyd at jeg hadde hatt eggløsning så derfor fikk jeg beskjed om å vente til jeg fikk mensen. Men ellers kan man begynne midt i en syklus, men da må man bruke kondom det første brettet. Som sagt, jeg ville ha rådet meg med lege først så ikke man klusser mer med hormoner enn nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...