Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 hvor mye sover babyene deres på 1-2 mnd om dagen og om natta?
ejiec++ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 vår datter våkner ofte mellom 7 og 8 og da skifter jeg på henne. Hun er våken i ca en time og sover så i et par timer. Mellom elleve og tolv går vi ut på tur og blir ute i ca to timer - da sover hun. kommer inn spiser og hun sover til ca fire halv fem. bader mellom seks og halv syv. Sover et par timer, våkner og er våken en stund - sovner igjen mellom 22 og 24 og etter dette våkner hun ca annenhver time for å spise. Men den siste uken nå hadde vi tre kvelder der hun var våken fra 19 til 23.... Rutinene forandrer seg litt nesten fra dag til dag, men dette er sånn ca riktig.Hun er fem uker og to dager
ejiec++ Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 er nyskjerrig på hvordan andre har det, så jeg dytter denne.. :-)
SpongeBob Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Min Knott (seks uker og noen dager) sover stort sett fra 20-06, avbrutt av så mye pupping som han trenger den natta - det kan bli en del, men jeg samsover, så det går greit for meg. Våkner av storebror mellom 6 og 7 om morgenen og sår full frokost, så sover han i bilen til og fra barnehagen (ca 45 min). Dagen bruker vi til spising og soving med mer og mer våken-tid etter ammingen, før var det omtrent rett fra pupp tl seng, nå kan han være våken en halvtimes tid eller mer. Sover stort sett mellom en halvtime og to timer om gangen på dagen avhengig av hva vi gjør. Sover igjen i bilen når vi henter storebror i bhg, og så er han stort sett våken og spiser (smådupper av og til litt) fram til leggetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå