Gå til innhold

Kjære alle novembermammaer:-)


babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Jeg vil også være med her... en kjempefin side vi kan dele erfaringer,gleder og bekymringer på... lykkeliten har tenkt å se dagens lys 22 novmber. Har fra før 3 skjønne jenter på 11,8 og 6 år. Det hadde vært ekstra morro med en PRINS nå! Har jo ny mann, så det kan jo skje...Den som venter får se.....Spennende dette her, og ekstra deilig faktisk å være 35 år, erfaringer fra før, så nå skal jeg nyte hvert sekund og faktisk være litt dronning. Skal prøve ihvertfall....Er 4 uker + 4 dg i dag. Er i bra form. Litt ømme pupper, stikker litt i magen, men har fått litt løs mage. I dag har jeg faktisk vært på do 5 ganger. Noen som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt løs mage, men ømme pupper og stikking i magen høres veldig kjent ut!!

 

Gratulerer så masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere:) heller ikke vært løs i magen, heller motsatt, og veldig ømme pupper....:S trudde jeg slapp kvalmen,men i uke 7 kom den snikende den å gitt:) blir kosli å følge hverandre her inne, alle som er så heldige og skal bli novembermødre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er også veldig øme pupper og stikking i magen, og veldig kvalm. Var litt løs i magen noen dager i forrige uke men det har gått over.

 

Jeg venter også nr 4, 20 nov.

 

Lykke til

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg...har også tre jenter fra før og venter fjerde første uka i november. Er helt i form, men puppene er ømme ja.....akkurat slik som med dei andre svangerskapa...:) trur garantert at d blir en prinsesse til, men d blir bare kjekt. Gler oss frykteli......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...