Gå til innhold

hvordan er kroppen deres nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fortsatt ganske mye mer fett på hofter og mage enn før. det føles også ut som om hoftene er bredere. det er nå 3 måneder siden fødsel. når blir kroppen den samme som før, eller blir den egentlig det i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en og en halv måned er lårene "trukket sammen", men magen føles enda større enn den var dagen etter fødsel...

Jeg passer INGEN av klærne jeg hadde før jeg ble gravid, ikke bare fordi jeg har lagt på meg, men også fordi kroppsfasongen min er totalt endret!

Så jeg går i gravidklær for tida...! ;o)

Skrevet

uff. nei, min kropp er heller ikke helt som før og det har gått nesten 3 måneder. har stort sett samme problem som hi og jeg som var så slank før. huff a mei!

Skrevet

Er 6mnd siden fødsel, og kroppen er ikke som før. Er nede igjen i startvekta, men hoftene er bredere, og lårene og magen..:( Jaja...:)

Skrevet

Jeg ble slank igjen 5 uker etter fødsel, ganske heldig:-)

Men merker jo at magen ikke er like stram som før selv om den er helt flat..skulle vel tatt situps...men gidder ikke:-)

Skrevet

Av de 25 kg jeg la på meg i løpet av svangerskapet, er nå 3 tilbake. I hovedsak er det tap av muskelmasse, kroppen er omtrent like tykk som den var før. Passer i mine gamle klær, men merker jeg har litt igjen rundt magen og at jeg er slappere i fisken enn før. 4 mnd siden fødsel.

Skrevet

Nå er baby snart 7 mnd og jeg har trenet en gang i uka siden han var 3 mnd. Jeg er mer muskuløs og ting er strammere enn det var. Men magen har mye løsskinn og henger fortsatt. Har nesten avsluttet amminga og puppene ser slamsete ja!

Skrevet

Jeg føler meg ca som før. Jeg fikk på meg trange bukser igjen med en gang, og magen ble flat. Overdelene passer fortsatt ikke (ammepupp). Lurer nesten på om det bare kommer til å være slik framover. Jeg har også en merkelig følelse av å være bredere over skuldrene enn før.

Skrevet

Det er ca 3 måneder siden fødselen. Jeg er nesten nede i samme vekt som før, men låra er større og mer dvaske enn før. Fulle av celluliter... Dette har jo også sammenheng med at jeg har vært særdeles lite flink med å trene det siste året. Det som var muskler før, er erstattet med fett... Mageskinnet er litt løst. Magen står også litt ut, liksom. Sikkert pga slappe magemuskler. Skal trene dem opp med tider og stunder, men bør nok vente litt siden jeg tok keisersnitt. Dessuten frister det ikke å trene med puppene fulle av melk. Føler at da må jeg enten la puppene slenge vegg imellom (som jeg tror fører til hengebryst), eller jeg må presse dem inn i en sportsBH (velkommen, tette melkeganger...).

Skrevet

veier 2kg under utgangspunkktet. 3 dager etter fødsel.så magen er litt løs og en fikk en overaskelse over hvor mye hår jeg hadde fått under svangerskapet. kom inn i klærne mine med engang etter fødsel.

ønsket å få litt ekstra men legen sa til meg at de som ønsker å legge på seg gjør ikke det, mens de som ikke vil gjør det.

Skrevet

Tok meg 9 mnd. å komme tilbake der jeg var før jeg ble gravid (følte jeg selv).

Hoftene ble bredere men nå er de tilbake der de var. Har ikke gått noe ned (gikk ned alt på 1 mnd), men kroppen ligner seg selv mer nå :)

Det er sant som de sier. Tar 9 mnd. å forandre kroppen mens man går gravid, og 9 mnd. for å få den tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...