Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Nettopp ferdig med loppemarked på skolen her som jeg har hatt andsvaret for.....Fy for en jobb, men pengene går til skolen så får smile bredt he he. Mmmmm nå lysner solen og våren er her, deilig og ikke lenge til vi pakker koffortene å drar til kroatia i 14 dager. ps ta en titt på koffert jeg handlet til minstemann he he http://www.lilletordivel.no/default.asp?page=64&product=815&p813_v=1
Karomamma Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Tøff koffert!!! Og god tur, det blir heeeeeerlig! Jeg er på jobb, så jeg er kort innom innimellom slagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå