Gå til innhold

Hei, står til folkens...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp ferdig med loppemarked på skolen her som jeg har hatt andsvaret for.....Fy for en jobb, men pengene går til skolen så får smile bredt he he.

 

Mmmmm nå lysner solen og våren er her, deilig og ikke lenge til vi pakker koffortene å drar til kroatia i 14 dager.

 

ps ta en titt på koffert jeg handlet til minstemann he he

 

http://www.lilletordivel.no/default.asp?page=64&product=815&p813_v=1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøff koffert!!! Og god tur, det blir heeeeeerlig!

 

Jeg er på jobb, så jeg er kort innom innimellom slagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...