Noddy78, en av hver! Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Oppdaget at jeg ikke hører hjemme på 1.tri lenger. 12+1. Dette har jammen gått fort! Håper bare kvalmen gir seg nå, så kan jeg gå våren blidt i møte! ;-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Velkommen hit!! Kvalmen gir seg nok straks, skal du se.. Det var rundt den tiden min kvalme forsvant som dugg for solen...eller noe sånt... Lykke til!!
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Heisann:o) Jeg flyttet også over idag. Har termin 3.oktober jeg. Velkommen til oss begge, deilig og være over de 12.
Noddy78, en av hver! Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk begge to! Velkommen til deg også Ying&Yang!! Jeg har også foreløpig termin 3.okt! Ultralyd 2.mai, så da vet jeg mer. Ja det er godt å være over på den sikre siden....føles litt tryggere nå! :-)
Kummin&Lillesel Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer begge to! Det er deilig å komme over på 2. tri, det tror jeg all her inne er enige i. Selv om man ikke føler seg helt hjemme med det samme.. Her har jo folk vært på ul, fått mager og kjenner spark. Det husker jeg var litt "irriterende" i starten. Men, 2. tri bli bare bedre og bedre. Man føler seg bedre fysisk, graviditeten begynner å kunne merkes på en mye mer positiv måte. Et ganske deilig trimester synes jeg. (men jeg har jo ikke prøvd 3. tri ennå.) Vi snakkes vel, her inne
Noddy78, en av hver! Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2007 Hihi, ja føler meg litt 'grønn' i forhold til alle de andre her inne, men det går sikkert fort over! Jeg har god mage allerede, men har gått ned i vekt. Legen spurte i dag om jeg var sikker på at jeg bare var 12 fullgåtte uker, og det er jeg. Fabler om at det kanskje er tvillinger, men det finner jeg ut først på ul 2.mai, gleder meg til den!!! Kvalmen har blitt mer kontrollerbar og det er deilig! Gleder meg til den gir seg helt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå