Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 eg treng nån middagstips.... vet ikkje ka eg skal ha til middag... så ka skal dokker ha til middag da damer??
m den lille Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg skal lage gooood middag i kveld; fridagen til samboeren. Skal lage lammekotelleter med asparges og gulrøtter og en ostesuffle med poteter (jomfrusuffleen min, ønsk meg lykke til). Men den middagen jeg gleder meg mest til er fiskesuppa jeg skal lage seinere i uka - med reker, røkelaks og masse godt oppi. Enkelt å lage fra pose eller fryseeske, også bare putte oppi alt det du vil. Masse godt med hjemmelagd hvitløksbrød eller bakt potet, eller enda bedre - bakt søtpotet... mmmm.... sulten nå...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Vi skal ha kylling, ris, salat og bretagnesaus... Enkelt og greit.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Her blir det fiskeboller i hvit saus med karri....har såå dilla på karri:P hehe..
~La luna~ Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Seibiff i rømme m stekt løk, grønnsaker og poteter her
Nehneh Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Innebakt torsk med bernaise, villris, babygulrøtter og agurk i staver.
*juligutten* Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 maxboller her,gjør det enkelt idag,har vert full rulle hele helgen;)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 pitabrød-pizzaer med hakka tomater,skinkebiter,tomat og ost....(må varmes i ovnen da) naaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå