Gå til innhold

Hva skal dere idag da,jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her hjemme og kjeder meg.. er lei av å se på alt det tullet som er på tv.. men igjen så bor jeg i en by hvor jeg ikke kjenner noen sånn at jeg kan ta meg en tur ut...

hva skal dere idag ? kanskje jeg får noen ideer ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

idag skal eg prøve å få vaska huset:)

åsså skal eg en tur på kafe me svigersøss:)

ellers så vet eg ikkje helt ka eg skal.....

Skrevet

Hadde jeg hatt fri, kunne vi dratt på cafè ellerno=) Men jeg har nok jobb fra kl tre i dag. Og før den tid er det litt BIM-ing og rydding i leiligheta. Skal ha visning i kveld, så da er det sikkert litt greit at det er sånn nogenlunde ryddig i allefall=)

Skrevet

Synd du ikke har fri da... vi hadde visning her igår vi.. så her i leiligheten er det strøkent :) så rydde trenger jeg ikke..

du vet at det er nytt bim-treff den 27 mars ?

Skrevet

Tror ikke jeg kan gi noen ideer - har en travel og kjedelig dag foran meg. Heldigvis har mannen min fri så han blir med meg på alle ærend - lege for å få ny sykemelding, jobb for å levere ny sykemelding, apotek, levere oppgaver på uni, levere bibl. bøker, handle, bytte ødelagt genser og kjøpe støvsugerpose. Jeg lever et gøygøygøy liv!! Glemte jeg å nevne at jeg i tillegg vasker klær? Håper du får noen andre ideer fra andre innlegg... Her i Oslo er det ihvertfall soooool, så jeg har mest lyst å ta å gå tur i skog eller park, kanskje sette seg ute et sted med en kopp varm te. Kanskje jeg rekker det før det blir mørkt? Ha en fin dag uansett hva du bestemmer deg for!

Skrevet

kjeder meg jeg også... har nettopp sett reprisen på beverly hills...hærregud at de sender det enda. er forkjølt i tillegg så har ikke energi til noe. samboren dro til gøteborg i dag. å kommer ikke hjem før onsdag. syns skikkelig synd på ,meg selv her...huff huff..

joohoo nå begynner dr phill

hahah

Skrevet

Skal snart begynne å pakke for jeg skal på overnattingsbesøk til i morgen :o)

Skrevet

Jeg skal akkurat til med å steke vaffler til ungene som er ute i det nyyydelige været og leker. Skolefri og barnehagefri i dag!!

Ellers skal jeg fortsette med strikkingen min, og muligens begynne å forberede middagen....

Ha en strålende dag jenter!!

Skrevet

Jeg skal gå tur med hunden, å fortsette på noen søte påskekort som vi begynte på på jobb sist uke..hihi:P (jobber på SFO):)

Skrevet

Jeg er på jobben og her blir jeg til 17.00...så er det hjem å lage middag, pakke mere klær (skal flytte til helga), Atle (sambo) skal på trening rundt kl 20.00 og da er det ikke lenge før topmodel begynner :) Men før den tid skal jeg gå meg en times tur med bikkja :)

Sånn går dagene mine denne uken tror jeg..bortsett fra at Atle ikke trener hver dag da :)

Skrevet

ja, det vet jeg.Men selvfølgelig kan jeg ikke den dagen!:(Det er litt kjipt!

Skrevet

J er nettopp hjemme fra 1,5t m hudpleie og massasje.. Gjett om det var deilig... :) Fikk gavekort av samboeren på valentines day.

MEN, etterpå skal jeg til legen, for har fått så vondt i korsryggen.. redd d er bl-tegn...

Utenom det, er veeeeldig spent siden jeg skal på UL i morgen.. Skulle ønske tiden gikk litt fortere egentlig.

Bestill en velvære time.. Gud så deilig, og absolutt verdt å bruke penger på innimellom. Vi gjør d altfor sjelden jenter :)

Skrevet

Skal på arb. kl 14.30... Sovet lenge idag. Hærlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...