Gå til innhold

Presentasjonsrunde


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år, lillegutt kom 14. august og er førstemann. Jeg bor i Trondheim med samboer som er hjemme for tiden mens jeg studerer og har permisjon fra jobb. Samboeren min er fra Mo i Rana og jeg har fått ny jobb i barnevernet der oppe fra august, så i sommer flytter vi... skummelt, men veldig bra å få litt familie rundt seg. Snaut med barnevakter her i Trondheim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Er ei jente på 23 år, bor for tiden i Bodø sammen med samboern og Andrea.. Pappan til Andrea jobber på båt, så nå har han vært på jobb i snart to mnd, og enda er det halvannen mnd til vi får ham hjem. Har likevell vært heldig som har fått hatt han hjemme de første 5 mnd. Jeg går nå 3.året på lærerskolen, og Andrea er pent nødt til å være med...så vi kan ikke klage på at vi ikke får dagene til å gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år gammel og bor i Tromsø med samboeren og lillejenta Emeli. Er student men har hatt permisjon dette året, så begynner til høsten igjen. Jeg er egentlig svensk men har bott i Tromsø i 6,5 år nå.

 

Emeli kom til verden 2. august etter 17 dager på overtid... Hun er et langhåret litet sjarmtroll, har til nå bare hatt goddager og er bestandig like blid! Vi har klippet håret hennes to ganger allerede...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen! Jeg er også ny her men var kanskje "sammen" med noen av dere på augustklubben på barnimagen?!?

 

Jeg er 30 år, gift og mor til tre. Jente på 10, gutt på 6 1/2 og jente på 7 mnd. Vi er fra Drammen men bor nå i Vestfold. Jeg har permisjon fra studiene dette året, (studerer sykepleie).

 

Gleder meg til å bli "kjent" med dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, bor i Mysen, er gift og vi har lille Mie Adelén som kom 21. august:) Er vernepleier, men nå storkoser jeg meg hjemme sammen med Mie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her jeg også, er 35 år, er gift og har 3 barn på 10 og 7 år, og så lillemor da, som er 8mnd! Har permisjon fra jobb og studier - stoorkoser meg hjemme!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart 31 år og har tre barn. en gutt på fem, ei jente på tre og Mari på 8 mnd.

Jeg er gift og bor egentlig i Oslo, men for tiden i Stockholm. Vi skal bo her til neste sommer. Jeg skal være hjemme med Mari til da, de andre to går i naturbarnehage her.

 

I mitt hjerte er jeg forresten nordlending selv om jeg tror jeg blir i Oslo :-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, mor til to. Ei veldig rolig jente på 3 år og en kraftig, aktiv og veldig frempå gutt født i midten av aug. Bor i Kristiansand sammen med kjærest, er forresten nygift også. Etter 12 år som samboere fridde han og vi giftet oss på vårt vinteropphold i Thailand ved nyttår 06/ 07.

 

Skal begynne å jobbe igjen i slutten av juli. Har en 100 % stilling men vil nok ikke jobbe mer enn 60 eller 80% i starten. Har fått plass i barnehagen til storesøster men takket nei til dette da vi har en vidunderlig dagmamma i nabohuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er ny her inne. Er 31 år, gift og har 3 barn 9år, 5,5 år og minsto som ble født 14.08.06.

 

Er fra hardanger, skal være hjemme til 1 februar, skal da begynne i 50 % jobb, studerer resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! trodde at jeg har skervet om meg i en slik presentasjonsrunde :( Jeg er 38 år gammel og kommer fra Ukraina, bor i Norge i 5 år og tilsammen har vi 4 barn på 21, 19, 18år og Ann Hjørdis 8 mnd. Mine er Viktor på 18 år og Ann.( jeg kjempet mye for å få henne ) Hun ble oppkalt etter bestemødrene sine. Jeg synes at hun har et navn som brukes på en voksen dame og derfor kaller jeg henne bare Anja. Vi har kalle navn i mitt hjemmeland, foreksempel, ingen som kaller meg natalya i min familie, bare Natasha :) jeg har legeutdannelse fra mitt land, men dette er ikke enkelt å godkjenne utdannelsen fra Sovjetiske land :( Derfor valgte jeg å gå på skolen, går på høyskole i Trondheim, radiograflinje. Skal ut i praksisen fra 30 april og Ann skal til dagmamma. Gruer meg, men tror at dette går bra :)

Beklager for mitt språk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du trenger på ingen måte å beklage for språket ditt! Syns du skriver utrolig bra norsk til å ha bodd her i bare 5 år. Tviler på at jeg hadde vært så flink i ditt språk på 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er utrolig flink til å skrive norsk etter såpass "kort" tid her! Hadde aldri gjettet på at du ikke var norsk hvis ikke du hadde sagt det. Folk skriver jo gjerne litt fort og slurvete her. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å henge seg opp i skrivefeil på forumene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 34år, har tre gutter på 10, 7 og 8mnd (født 27.08.06) Jeg er sykepleier, skal begynne på jobb i slutten av juni. Vil ha permisjon til etter jul så jeg får se. Er alenemor.Bor i Asker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, trudde eg hadde presentert meg før her men det vart visst med tanken.

 

Eg er 37, aleine med to flotte jenter, begge augustbarn, eldstejenta kom i -93 og vesla i -06.

Vi bur på vestlandet. Vurderer å ta et ekstra år permisjon, ser ikkje fram til det evinnelige puslespill med barnepass, nei.

Jobbar skift så det blir litt tungvint.

Ellers kosar vi oss i lag vi tre damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...