Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Har baby på 7 uker, og har hatt ubeskytta sex et par ganger. Fullammer... Er det noen sjanse for at jeg kan bli gravid nå da?
yasmina Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Ja, fullt mulig det. Skjer hele tiden.... Fullamming som prevensjon er bare tull !!! Hvis dere ikke vil ha to tette bør dere finne en annen prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Fort deg og finn annen prevensjon. Jeg fullammer og har fått mensen tilbake og lillegull er ikke 6 månder enda.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 ok, takk for svar, vi ønsker faktisk 2 tette...eller...kommer ikke til å gå aktivt inn for å prøve nå, men skjer det så er det ingen krise, for å si det sånn!
Blomman Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 les på ammehjelpen.no - der står sikkerthetsprosenten. men det er ikke 100 % - jeg ammet døgnet rundt (aldri mer enne tre timer melleom ammingene), men fikk mensen igjen etter tre mnd. Har du barn fra før gir det en viss pekepinn på når mensen kommer igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå