Gå til innhold

Hvor mange ammer enda?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har akkurat sluttet, da lillegutt begyndte og bite.

 

synes det var litt trist, men det er vel mest mig? han elsker flasken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammer her. Vil vel si at vi fullammer. Lillegutt spiser ikke mer enn en teskje grøt/gulrotpure/middagsglass. Han tar akkurat en flaske utpumpet mm på formiddagen. Han har ennå ikke fått tenner, leste i går at det kan ta opptil et år for noen babyer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det fortsatt, men hun er ikke like interessert lenger. Kutter ned på tiden hun vil ligge ved puppen og har vel knapp nok et eneste kun puppe måltid. Synes det er litt pes nå for hun vil gjenre spise og se seg rundt samtidig, men tror jeg skal prøve å holde ut en stund til.

 

Skjønner at du synes det er litt trist, men husk at bare du kan gi han morskjærlighet, så det er fortsatt noe spesielt dere to i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det fortsatt, men jeg klarer bare å amme han når vi er alene og det er helt rolig rundt han. Ellers er han overhode ikke interisert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ammes det og fortsatt, men det blir mindre og mindre på dagtid. Mest om kveld og morgen. Vi har 3 til 4 faste måltider, så amming blir kun i tillegg. Han er ikke særlig glad i flaske lenger (sluttet med det etter at vi begynte med grøt!), så for at han skal få litt drikke og , så ammer jeg han i forbindelse med måltidene (forsøker i hvertfall det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammes stadig vekk her også. Hun tar ikke flaske heller, så det blir vel amming en god stund til også. Men vi øver oss på annen mat, selv om det ikke har vært den store suksessen hittil... Sluttet med storebroren når han var ca 8 mnd. Da var vi lei begge to, og han drakk MME fra flaske i tillegg. Ingen unger er like :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer enda, men Guri spiser ca 4 måltider med fast føde nå. Så det ammes før vi står opp om morgonen, etter frokost som består av brød og vann(før hun skal sove på formiddagen), en gang etter middag og til kvelden før hun skal sove for natta. Det varierer litt fra 4-5 ganger pr. døgn. Hun sover heldigvis gjennom hele natta, bank i bordet:o)

Kommer vel til å amme så lenge hun vil, eller til hun blir ca året. Hun tar ikke flaske i hele tatt, drikker vann fra kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full pupp ennå, og regner med å holde på lenge ennå. Hun har nettopp startet med grøt, så morsmelk er hovednæringen ennå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupp pupp pupp det er det det går mest i her

 

Gutten min får stortsett pupp og noe annen føde 1-2 g eller vanligvis 1 gang og det går i 1/2 posjon grøt før han er lei

 

Det er litt rart for da han var 5mnd så trodde jeg at vi var på fullfart mot grøt og fast føde og nå når han er snart 8mnd så er vi jo nesten fullammende

 

hm

 

Gutten min tar ikke flaske men elsker vann og drikker alt fra vanlig kjøkkenglass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer ennå ja, hun får vanligvis ett fast måltid pr dag, men tenkte at vi skulle begynne med to nå i dag.

 

Lillemor er ikke veldig glad i puppen, og foretrekker flaske (derfor får hun ikke flaske, har slitet med puppenkt i perioder). Hun er ekstremt nysgjerrig, og vi må gjemme oss bort ved amming skal hun få i seg noe i hele tatt;-) To tenner har kommet opp, hvis hun begynner å bite er det definitivt slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...