Gå til innhold

Det var den hjertelyden...


jippi nr.2

Anbefalte innlegg

Når kan man forvente å høre hjertet slår med doppler?

Har tenkt og tenkt, men klarer ikke å huske tilbake tre år....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker litt dårlig jeg også, men jeg tror det ikke er før uke 13-14, men som sagt......, husker dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sitter å leser sånn "Svangersapet fra uke til uke", og under uke 7 står det følgende: "På ultralyd kan man se hjertet slå. Fosterlyden eller barnets puls er dobbelt så hurtig som din, normalen er mellom 110 og 160 slag i minuttet og er litt uregelmessig. Kun to av de fire hjertekamrene fungerer fordi barnet ikke får oksygen fra egne lunger."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter opp her! Vi har doppler på jobb og vil jo prøve når jeg er trygg på et jeg er kommet langt nok! Legen prøvde i uke 11 på meg sist, men fostret hadde jo vært døtt siden uke 8!

Skulle likt å vite når man kan prøve med doppler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte hjertelyd ved ca 12 uker i forrige svangerskap. Men synes å huske legen sa at det var ikke alltid man kunne så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytt, dytt... Var på svangerskapskontroll i går, da var jeg 7 uker, da prøvde ikke legen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!jeg hører ikke til her altså,men man bør ikke stresse med å høre hjertelyden så tidlig,for i de fleste tilfeller,hører man ikke den før i uke 15-17!!legen min ville ikke høre etter den før jeg var 16 uker..og da var det så vidt!!kan bli veldig redd hvis man lytter for tidlig,som gjør at man sendes til ul osv osv..er helt normalt å ikke høre den tidlig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...