Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 jeg og samboeren min har planer om og gifte oss, men er ikke helt sikker på når enda, men jeg planlegger litt i forveien og lurte på om hva dere syns om at døtrene mine har på seg en fin sommer kjole på seg og sønnen vår dress på seg i bryllupet når de skal være brudesvenn og brudepiker? eller syns dere de bør ha brudekjoler som jeg skal ha? vi skal gifte oss på sommeren
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Vet ikke hvor du bor hen da.. Men vi kjøpte brudepikekjoler på Grønnland.. i en butikk der, husker ikke hva den heter heller.. Men kjolene der er bare helt nydelige! De har dåpskjoler til barn der også.. Kjempefine og billige!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Du som kjøpte de på Grønland, er du snill å legge ut en web adresse, eller et butikk navn så vi kan dra dit å se?? Thanks
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Ja, det hadde vært fint om du kunne det eller funnet ut hva butikken heter:-) For det hørtes veldig fin ut den butikken
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 krappe.no har flotte brudepikekjoler til en rimelig penge!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Har dere tenkt å kjøpe på nett så kan dere prøve www.maithai.no eller finn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå