Gå til innhold

Ny i klubben


sara05

Anbefalte innlegg

Haisann. Venter mitt andre barn 22 november. Gleder oss masse. Er ikke så langt på vei men tankene svirrer like mye om det å være gravid, og det å bli mamma som sist. Følger ikke halt med på hva som skjer rundt med.... Beklager til dere alle der ute. Holder hemeligheten for oss selv en stund til vi. Når skal dere fortelle familie og venner /

tidligere barn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen.

Jeg venter 8. november. Jeg fortalte svigermor det i går, ellers har jeg fortalt min søster det. Men nå blir det holdt hemmelig en stund framover i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Gratulerer og velkommen.

 

Jeg har termin 4nov.

Fåreløpig er det bare mamma og min bestevenninne som vet det.

Tenkte å prøve å holde det hemmelig for andre frem til uke12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen.

Vi sa det til våre foreldre,søsken og noen venner da jeg var 4 uker. Synes ikke det er noe å holde hemmelig.Om det skulle gå galt har jo de samme fått hørt om det og. Og ikke minst så trenger man jo støtte og en klapp på skulderen om så skulle skje også........ Jeg har 3 jenter, og skal holde det hemmelig så lenge det går for de. De trenger ikke å være med på nedturen om det skulle gå galt.Vi har forestten termin samme dag!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen og gratulerer så masse;)

har kunn fortalt det til min beste vennine, ellers har vi tenkt til og vente litt. skal på ul i uke 11, så etter det får resten av VERDEN;) vite om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også mitt andre barn og har termin 22.11, prøver som best jeg kan og holde det hemmelig, men tror det blir vanskelig og skjule i påsken, da vi skal på hyttetur med hele familien, (svigermor/far, sigerbror m/dame). Og forteller vi det til dem må vi jo fortelle til min familie også, men målet er jo og holde det til slutten av April, begynnelsen av Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer :-) Jeg trur jeg vet hvordan du har det. Jeg tok en test på lørdag som visste 110% sikkert at jeg er gravid. Etter den tid har jeg levd i min "egen lille bomle". Klarer ikke å følge med hva som skjer på jobben og ellers.. Er bare "satt ut" :-) Dette er også mitt andre barn. Regner med at jeg har termin i midten/slutten av november. Vi blir å vente litt før vi forteller det. Må først selv bli vant med tanken på at man skal bli mamma igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...