MammaDilla Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Vi har allerede kommet inn i en kjempe god rutine med pjokken som bare er seks og en halv uke. På seks uker har vi greid å skyve frem leggingen fra kl ett om natten og til kl ti. Bader kl ni, ammes og legges. Nå klarer han til og med å sovne av seg selv, og i natt sov han fra ti til seks. Føler meg så utrolig heldig som har en så legg bebis Måtte bare dele det!!
Stratos med 3 barn Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Bra dere jobber med rutiner! Det tror jeg dere får mye igjen for siden. Vi gjorde det samme fra han var en 4 uker og i dag er han 6,5 mnd og sover nå fra 19-7 ca uten mat etc Bare husk at bebisen din en dag skal ha tenner, begynner å drømmer osv, så du bare husker at man kan få noen tilbakeskritt noen dager. Trøsten er da at min ihvertfall ramler tilbake til gamle rutiner etter noen dager bare
MammaDilla Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, de nettene blir nok lange, Men da vet jeg det er en grunn for gråten Vi har til nå kun hatt ett våkendøgn siden han ble født. Så omstillingen blir nok stor når tennene kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå