Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Mannen min jobber som lærer to dager i uka fram til sommeren, som en avveksling fra det vanlige arbeidet sitt. Han kurser en klasse i håndtverksfag, som er hans egentlige virke. I natt har han sittet oppe og laget oppgaver til klassen han underviser. En svær eksempeloppgave, ikke småtterier! Det skal bygges en garasje, rives og bygges et bad og det skal bygges et tilbygg på hus. I tillegg skal det rives en pipe og mures en ny. Elevene skal regne ut materialkostnader og arbeidstimer, foreslå smarte løsninger og konstruksjoner, planlegge baderom, osv. Skikkelig opplegg. Det elevene ikke vet, er at de faktisk regner ut hva prisen på VÅR nye garasje, baderom, tilbygg og pipe vil bli. Altså mannen min og jeg. Vi bygger nemlig på huset. *fnis, fnis*
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 hahaha.... dere er nå fine da dodge Forresten, ble det bading på dere på fredag? Vi skal bade i dag, babysvømming. Håper Live er noe mer motivert i dag enn sist uke
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Nope, vi ga beng i badinga. Det ble så sent, glemte oss helt bort. Satser på å dra denne uka i stedet. Skal foreslå et badetreff på treffsidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå