HAPPY så UNHAPPY og nå HAPPY Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 IKM tirsdag 13/3. Negativ graviditetstest onsdag og torsdag -og så positiv test på fredag. Ble råhappy. Jeg hadde en test igjen i pakken som jeg tok for morro skyld på søndag - og den var negativ! fikk sjokk! Testet også negativt i dag. Jeg er skikkelig forvirret. Ingen mens selvfølgelig og jeg bruker å være veldig regelmessig. Men nå er det selvfølgelig masse stress og uro i kroppen. noen råd?
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Er du sikker på at den positive faktisk var positiv og at det ikke var en sånn der berømt skyggestrek????
browneye Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg ville tatt kontakt med legen jeg! Hvis du til vanlig har en normal syklus som kommer på tia, så er det jo noe muffins! Brukte du like grav. tester når du testet? Ps. hvis du og din kropp er veldig stresset, så kan det være at mensen KAN bli forsinket.....MEN rart at du har testet pos en gang! (Var den pos.testen kjempesterk/svak?) Masse lykke til!!!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Hva slags tester har du tatt, samme merke og er du sikker på at du har utført dem riktig? Testene onsdag og torsdag kan har vært negative fordi det var så tidlig. Testen på søndag har du kanskje tatt feil? Brukte du morgenurin? Det kan spille inn. Men at du ikke har mens er et veldig godt tegn.
HAPPY så UNHAPPY og nå HAPPY Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2007 takk for innspill. Jeg brukte morgenurin alle gangene. Jeg brukte CB digital test hvor det står gravid og ikke gravid i vinduet i de 3 siste testene. dvs både den positive og så de 2 siste negative. hm.....jeg må nok ta kontakt med legen min................... jeg er redd for at det er kroppen min som spiller meg et puss pga stresset og skyhøye forhåpninger
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Har aldri hørt at CB digital viser feil positivt svar da...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 mener å ha lest at så tidlig i svangerskapet er mengdene med hormoner veldig svingende. tror det står på pernille info at man faktisk kan oppleve å få en negativ test selv etter en positiv. og at man fortsatt da er gravid. vent noen dager til og ta en ny du dette går sikkert din vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå