Gå til innhold

Hvordan går det jenter?? Er formen bra? :o)


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Her er formen kjempe fin..Merker ikke noe til noen ting her jeg..Har litt murringer bare. I dag er det bare 10 dager til UL,,Gleeeder meg sååå!! Skal bli godt å få svar..om det er den ene eller andre veien. Men har goood troo!! :o)

 

Idag er jeg 5+5 :o) Det går sent, men fremover..,hehe

 

Ha en fin uke jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er fin den... Litt trøtt på kvelden ellers bra. Skal på første legetime i dag. Er 7+5 (tror jeg) i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! formen bra den! litt murringer enda og litt trött ut pá kvelden...! Dette blir bra jenter!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er trøtt og veldig kvalm... er nå 6+2 og før i 6. uke merket jeg ingen symptomer, så jeg ønsket nesten og føle noe...men fy og kvalm jeg er. Så vær forsiktig med hva dere ønsker dere jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er dårlig, men det er pga forkjølelse og ikke graviditeten. Den merker jeg ikke stort av enda. Men jeg mister tydeligvis all kondis når jeg blir gravid. Var sånn sist også. Helt utslitt av å gå opp en trapp. Og enda verre hvis jeg har poden på armen. Kjennes ut som om jeg veier 150 kg. Rare greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i fin form, men begynner å merke litt kvalme innimellom. Og så er jeg trøtt. Men ellers alt vel:) Er 6+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+5 i dag, alt er bra, litt murringer og hyppige toalettbesøk, men ingen verdens ting å klage på:o) 10 dager til ul, gleder meg kjempe masse!!

for en herlig følelse altså:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm og sliten jeg - det eneste som hjelper er å spise...... så innimellom lurer jeg på hvordan dette skal gå for akkurat nå strever jeg en del med å holde hverdagen sammen gitt! Heldigvis vet jeg at det kan bli bedre etterhvert siden jeg har to fine svangerskap bak meg, men enig med Gugga i at noen svangerskapstegn kan være vel ubehagelige! Men vil nå ikke klage heller da, er jo takknemlig for at jeg er gravid og gleeeeder meg masse til november .-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen kvalmebølger av og til ja. Har merket at det har hjulpet litt med ingefærtabletter, men idag er jeg fortsatt litt uggen selv om jeg har tatt de. Bedre enn før jeg sto opp, men allikevel små kvalm. Har de siste dagene også merket halsbrannen på kvelden når jeg skal legge meg. Ganske ubehagelig. Men det er vel positive tegn på at alt er bra:) Er 7+2 uker idag. Forrige svangerskap kastet jeg opp ganske mye gjennom hele svangerskapet. Håper ikke det blir like ille denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...