Andie82*tobarnsmor* Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 har hatt to forferdelige mareritt etter hverandre nå.....de er så ille at jeg ikke får sove igjen etterpå..... 1 natta drømte jeg at jeg var på ul, og fikk beskjed om at barnet ville være multi funksjonshemmet, og at jeg mest sannsylig aldri ville kunne bli gravid igjen..... I natt drømte jeg at barnet var dødt..........hater dette!!!!!! nå gruer jeg meg sinnsykt til ul....... er 17+2 nå, og har ikke kjent liv ennå, men var jo hos jordmor og hørte hjertelyden i uke 14, men det hjelper liksom så lite nå....er så bekymret........uff....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 jeg hadde også masse mareritt før UL, men det er jo bare fordi vi er så spente!! alt er nok helt fint skal du se!!!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 eg hadde åsså masse mareritt før ul. verste eg drømte va at vi va på ul og dær fant vi et foster, men det hadde ikkje hode. å en gang drømte eg at det ikkje hadde armer og bein. e ikkje nåkka arti å ha sånne drømmer, men når du drømme sånn så e det som regel alt bra:) det sa ihvertfall jm til meg, så du får trøste deg med det:) lykke til på ul neste uke:)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har hatt masse mareritt i både dette og forrige svangerskap! Alt fra makabre drømmer om fæle monster-barn som kjemper for å komme ut av magen (midt på magen selvfølgelig!) til brann, krig, og familiemedlemmer som er i livsfare! I de aller fleste drømmene er det bare jeg som kan redde verden/livet/dagen, og jeg blir liggende i halvvåken og løse problemer resten av natten. -Veldig slitsomt, og så blir man vannvittig trøtt av det! Så lenge det er rett før UL og du drømmer om UL, så gir det seg sikkert, men ellers er det ganske interessant å lese i drømmeleksikon (fant ganske mange på nettet) for å sjekke hva temaene i drømmene er knyttet opp mot.
Entil? Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 ahhh....jeg hadde også en drøm om ultralyden i forje uke...huska jeg våkna opp med en skikkelig dårlig følelse i kroppen,og huska alt i drømmen,og jeg som aldri pleier å huske hva jeg drømmer engang...skikkelig ekkelt...jeg sa det til samboeren min,og han ble sur han...han mener jeg tenker for mye på dette her,at jeg kommer til å tippe over snart...har nesten fått bim forbud..hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå