Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Er det ikke bra å bruke for mye sinksalve? Lillemann får veldig fort sår stump og hittil har vi brukt Weleda sinksalve. Leste meg litt rundt for å sjekke om det var alternativer til sinksalve. SebaMed har feks en stellekrem uten parabener, noe jeg satt stor pris på, men til min store forskrekkelse finner jeg ut at denne kremen inneholder hormonforstyrrende stoffer. Ser forøvrig at Babyline produkter generelt kommer godt ut i tester og at denne leverandøren fører en sinksalve som ser ut til å få full score på forbrukertesten. Kan denne sinksalven da brukes hver dag uten at jeg skal bekymre meg for at det ikke er bra?
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 eg bruker babyline produkter. og når den lille er sår så bruker eg zinksalve daglig uten å beskymre mg. babyline produktene er svanemerket, og de kommer kjempebra ut i tester. salven er kjempegod - funker for oss ihvertfall. så jeg tror ikke at du har noe å beskymre deg over. bare bruk salven du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå