Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 eller hva det sjemaet heter. Er det noe man må til nav for å skrive under? Nå er tulla 7uker å pappan har ennå ikke skreve under noen plass, så hun står vel uten pappa i papirene? En annen ting, skal til danmark om 14dager, kan vi det uten å ha fått fødselsatest? Vi har vel egentlig ingenting som bevise at det er vår baby, kan vi ta ho med på ferie da?
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Farskapserklæring skrev sambo under på sykehuset, trodde det var vanlig ? Ellers må du sikkert til NAV, ja. Han må ha med seg gyldig legg. Ang. ferie til Danmark kommer det vel an på hvordan du skal reise. Måtte i hvert fall ha med fødselsattest når vi fløy til Tromsø. Men rart dere ikke har fått fødselsattest heller da. Det fikk vi vel etter 4 uker ca.
kajak&Daniel Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Da kjæresten min bor i Afrika, skrev ikke han under på noen papirer. Da ble jeg innkalt av NAV, og de sendte papirer til kjæresten min, som han nå har skrevet under. Jeg har fått fødselsattest. Det eneste var at jeg måtte levere det arket angående navn først. Det er jo da bare å gå på folkeregisteret og få fødselsattest.... Vil tro det er lurt å ha det uansett om dere trenger det eller ikke...
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har fått fødselsattest selv om ikke faren har skrevet under, men da står jo ikke han som far på den heller. I mitt tilfelle så har det vært DNA-test og greier, så derfor har han ikke skrevet under ennå.
Lonely Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Hmm må du ikke vise identifikasjon på hvem du er når du skal reise med fly nå var vist noe nytt ? Husker ikke helt om du måtte ha dokumenatsjon på barna også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå