Gå til innhold

rar natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært litt kranglete når vi la henne i går (ville bare sovne på skulderen min) var jeg veldig spendt på natten. Hun har vært forkjølet nå i halvannen ukes tid. Måtte inn noen ganger og gi henne smokken før vi gikk å la oss. De siste dagene har jeg ammet i 2 tiden, men i natt våknet jeg ikke før tre og da veldig brått. Hun hadde en skikkelig hostekule og det hørtes plutselig ut som hun ikke fikk puste. Mannen min spratt opp og tok henne kjapt opp av sengen. Herregud, så rask han var. Han formelig gikk fra liggende og rett opp i stående. Pappa instinktet hans slo til for fullt. Det var ikke noe farlig og hun rakk vel ikke en gang å våkne før han roet henne på skulderen din og la henne i sengen igjen. Vi sovnet med en gang igjen. I fem tiden puttet jeg inn en smokk, samme gjorde jeg kl 6 og kvart på 7 var det morgen. Det var da det plutselig slo meg, jeg har faktisk ikke ammet i natt! Hun har klart seg hele natten uten mat. Jippi!!! Den siste uka har nettene vært veldig bra i forhold til hva de pleier å være. Vet ikke om jeg skal si på grunn av eller på tross av forkjølelsen. Kanskje jeg slipper avvenning!! I hvertfall vet jeg at det er mulig å ikke gi mat på natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og i natt måtte jeg jaggu amme igjen. Gikk rundt med henne i tre kvarter for å få henne til å sove igjen, men det var umulig. Hver gang jeg la henne ned begynte hun å gråte... Ikke så snilt mot mannen min som skull på jobb i dag. Så jeg kapitulerte og ga pupp. Får avvenne i påsken når mannen har fri i stedet, tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...