Karomamma Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hællæ! Vi skal til Spania i påsken og må ha en reisetrille. Den skal ikke brukes på lange trilleturer i ulendt terreng, bare til trøtt-i-beina-perioder og soving. Det viktigste er at ryggen kan legges ned og at vogna blir knøttliten når den slås sammen. Tips, anyone?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 JAA!!!! Jeg sikler på en jeg har funnet på fru Lyng på Ski. Peg Perego er merket og den er genial til ditt bruk:-)) Tøff design og farger, superenkel og liten sammenslått, full liggestilling, og bare råfin:-) Sikle sikle sikle................. Men jeg må vel antagelig kvitte meg med et par vogner før jeg kjøper den..... PS: Noen som er intr i en tøff rød citytrille??????
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 carena buggy lux? den ser ut sånn som jeg trodde at en paraplytrille ser ut :-) ha ha ha ha.... det var hjelpa si det tenker jeg.
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 http://forbrukerportalen.no/produkter/5547/ men det er kanskje ikke den???
Karomamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Takk for tips!! Jeg må lete litt til tror jeg. Peg Perego er knallfin (og knalldyr), synes jeg... Vi skal i hvert fall ha kalesje og kanskje nettingkurv under. Hmmm... ikke lett dette her. Tror jeg skal gå en tur på BabyShop i kveld og se på BabyDan-triller.
phantomet Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Om du skal bruke trillen mer en en gang... er det smart å finne en trille som både triller bra, og som er lett å dytte.(les et helt håndtak) Attpåklatten har en genial en som heter Carena, som man slår sammen med en hånd, har full liggestilling, kalesje (Det er et must, om man skal være utendørs, eller innendørs for den saks skyld pga beskyttelse og soving) Det allere beste med den er at den har helt håndtak, slik at man med enkelhet kan trille den med en hånd. Vær klar over at de som er veldig små, gjerne har to håndtak. Da har den som triller vognen nok med nettopp det... Bæring av bagasje eller Latte for den saks skyld er umulig.... Denne skal jeg ha!! Kanskje den er litt større enn andre? Men jeg er overbevist om at en vi hadde til junior, liten og nett, uten kalesje og to håndtak. er produsert for foreldrenes komplette mareritt....
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 kan vi få link til den perfekte trilla??? :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 Joda, Carena Easy er en smart og enkel vogn, med flere finesser enn en paraplytrille! Og den er rimelig. Vi skal ha den med til Hellas i juni, da den er god å ligge i, enkel å slå sammen, lett og som phantis sier, tross alt har koppeholder til latte`n;-) Og jeg er enig i det med to håndtak, det er egentlig noe ordentlig dritt......og de små hjulene er et sant mareritt.........og kalesje er også et must når man reiser sydover, gjerne i tillegg til vognparasoll........På Carena Easy kan man dessuten kneppe opp kalesjen så man får luft igjennom vognen, noe som igjen er et must i varme strøk! Det erfarte vi i fjor i Hellas. Heldigvis hadde vi Brio vognen hvor man har en lufteluke med myggnett - genialt:-) Men jeg har jo som kjent vogndilla (byttet fra sko til vogn over natta;-) og er hele tiden på utkikk etter nye vogner som lille rosa bare MÅ ha;-) Men jeg tror sambo mener det får holde nå.............sukk.............:-)
phantomet Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 http://www.engbaby.com/SE/Carena/Carena2.html Denne....tror jeg er riktig link....
phantomet Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 http://forbrukerportalen.no/produkter/5543/ Dette sa forbrukerportalen om vognen. *smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 #11 Skrevet 19. mars 2007 http://forbrukerportalen.no/produkter/5543/ http://www.baby-huset.no/productview/19419068/ Men vogna er ikke laget for offroad trilling i marka!
phantomet Skrevet 19. mars 2007 #12 Skrevet 19. mars 2007 Du har jo prøvd offroadtrilling før du...med uegnet vogn... *skratter* Her er det vel snakk om en ferie/shopping/kjekk å ta i bilen vogn?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 #13 Skrevet 19. mars 2007 Hehehehe........nettopp.......ingen fornøyelse akkurat;-)) Men super til sitt bruk:-)
Karomamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2007 Takk for alle tipsene!! Carenaen til klatten er kjempefin! Bra med latteholder da, he he... Når vi skal være borte i ukesvis og trille mye, tror jeg vi liksågodt tar med den andre sportsvogna. Hun går for det meste selv nå, så det blir ikke mye vognbruk i påska. Bare til og fra restaurant på kvelden og litt sovings, tenker jeg.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 Vi kjøpte en til Storebror da vi reiste til Mallorca når han var 2 år og 3 mnd. Det er Svitun (er det sånn det skrives da??) Den kan legges godt ned, og det er en "kurv" under med plass til litt stæsj... Forhjulene kan låses eller være svingbare. Koppeholder til 2 oppe ved håndtaket..... Og det er jo avgjørende for både komfort og for sovestilling....hi hi hi hi hi. Ellers er jeg jo veldig glad i Peg Perego..... Men har ikke prøvd den som Attpåklatten snakker om. Så der fikk du et tips fra meg også. Den er kjøpt på babyshop. Spania i påsken ja....Neida er ikke misunnelig i det hele tatt......litt kanskje... Men du vet de er jo katolske og påsken er jo en stor høytid... så det er nok ikke mye å finne på. Nei jeg hadde nok blitt hjemme... Og siden du blir hjemme så kan vi godt kjøpe billettene for en billig penge.......Ha ha ha ha ha ha ha. Dere må kose dere masse, det er jo bare 2 uker igjen til palmehelgen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mars 2007 #16 Skrevet 19. mars 2007 Glemte å si at det ikke er aircondition, ryggesensor og GPS på den da.
Karomamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #17 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk, skal innom Babyshop i kveld He he, de billettene blir nok ikke til salgs med det første... Nå har jeg vært der i påsken en del ganger før, så jeg lar meg ikke lure serru. Vi reiser palmelørdag - juhuuuu!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mars 2007 #18 Skrevet 19. mars 2007 Det var forsøket verdt da..... Jeg har og vært der i påsken og vet det blir bra. Men jeg skal ha for god fantasi da...
Karomamma Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. mars 2007 Oi, hadde GPS med i spec'en. Ryggesensor trenger vi ikke, for etter at jeg ble mamma har jeg fått øyne i nakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå