Gå til innhold

Sko til 2-åring, Vår/høst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det er blitt varmere i været må lillegutt ha nye sko. Men vet liksom ikke helt hva vi skal velge. Er det behov for litt høye vår/høstsko eller evnt. noen joggesko. Deponerer på noen skofus joggesko til han nå, men de er så stive så tror jeg skal finne noe annet. Tenkte at skinn sko blir vel veldig slitt i bhg. Og at joggesko i stoff kanskje holder seg bedre. Han har vanlig gummistøvler å bruke hvis det er vått ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt noen joggesko i skinn/stoff fra Timberland til lillegutt på 3,5 helt siden han var 1 år, og vært superfornøyde! Blir aldri klam, lette å ta på, kjempegrov såle så han sklir aldri, selv ikke på glatt fjell o.l...! Og så er de kule å se på ;-) De har dem på Euro Sko bl.a. (se på www.eurosko.no og velg kolleksjonen - barn og bla deg til høyre (sko nr 8 og 9 eller noe sånn er Timberland, mye finere i butikken da :-)))

Skrevet

Tror det var de lillegutt hadde i fjor. De var beige. Var veldig fornøyd med de.

Skrevet

Hadde de Timbeland skoene i fjor og var i og for seg fornøyd, men de hadde en tendens til å dette av. KOmmer nok litt an på hva slags fasong barnet har på foten. Er veldig fornøyd med Ecco, har hatt overgangssko i skinn fra Ecco som bare er helt fantastiske! Aldri klam på beina i de skoene. Men de er litt varme på sommeren, så har hatt joggesko ved siden av. (EEEElsker å kjøpe sko....)

Skrevet

jeg elsker adidas-sko, særlig de med bittelitt høyt skaft... og lillegutt på snart 2 elsker de!

har snart slitt ut to par av disse, pluss at vi har prøvd polarn o pyret-joggesko, og timberland joggesko, de som er blå/grå med rødt. veldig gode begge to egentlig, men timberlandskoene var litt vriene å få på. så jeg kjøper nok neppe sånn type sko igjen... ikke før han blir litt eldre i alle fall!

sverger til adidas, planer om å kjøpe et nytt par til våren/sommeren, ettersom han helt sikkert trenger større str...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...