gledeseg:) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hvis ikke denne babyen har godt trente lunger når den kommer, så vet kke jeg altså=) Her er det hikking 10-12 ganger om dagen!! nesten så det begynner å bli litt irriterende, faktisk... Men, men, bare tren du, babyen min=) Så lenge du ikke driver med benpress mot ribbena mine, så er jeg fornøy, jeg;p
Katta:o) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Ja hikking er en fin ting. Jenta mi hikker også stort sett hver dag men ikke så ofte som babyen din da:o) Synes det er morsomt å se på magen jeg når den hopper opp og ned. Har termin på onsdag så håper hun kommer ut snart.
gledeseg:) Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg overdriver ikke heller, vettu, det er det verste!! jeg begynte å si ifra til sambo hver gang h*n hikker, og han ble helt sjokkert og lurte på om nurket har det bra, he, he... Lykke til da! Får håpe det skjer NÅ!! eller veldig snart i det minste;p *grønn av misunnelse*
Hanne-mor Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Hehe, min hikker ikke like mye som din, men hikker ca hver dag, så våre små nurk har nok knallsterke lunger tihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå