Gå til innhold

har dere fått os i dag????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke jeg. pleier å ha den dagen før men:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,var inne på konto litt etter 7 i dag :)

Skrevet

Ja, den var kommet på konto kl 7:45.

Skrevet

kommet inn den ja... og nesten borte nå :(

Skrevet

bare jeg som ikke har fått den da ser det ut som:(

Skrevet

jeg har ikke fått... er første gang på 16 mnd jeg ikke har fått dagen før.... blæh, blir dårlig m middag her idag da, he he!!

håper den kommer utover dagen da...

Skrevet

Jeg har heller ikke fått den.. :(

Skrevet

jeg har heller ikke fått fordi den dumme banken min har problemer med datasystemet faen ta dnbnor

Skrevet

Anonym - det samme sier jeg; FAEN TA DEN FORBANNADE IDIOT BANKEN!!!!! Kontoen min er plutselig TOM, den! Hæ?! Har du hørt..?! Jeg tok ut 1200 på lørdag, for å kjøpe meg ny mobil etter det lille "lim-i-høytaler"-uhellet mitt.. Og nå er plutselig kontoen min tom!!

Og for et par uker siden så overførte jeg 1400 fra en annen konto jeg har, da hadde jeg 600 på kontoen fra før av - da var det plutselig bare 700 kr på kontoen min dagen etter. Faens fi**e bank, unnskyld språket mitt.. Når penga kommer tilbake (BEST FOR DEM) så skal jeg pokker meg ta ut alt sammen og gjemme det i madrassen min, fader heller!!!

Skrevet

her heller ikke fått...

pleier alltid å få før , men ikke i dag.

og trenger de virkelig nå !!

har dnbnor problemer ?

Skrevet

Har heller ikke fått og MÅ betale en regning idag og kjøpe litt mat...

Faens, har også DnbNor.

Er det slik at alle som ikke har fått har DnbNor her??

Skrevet

jeg har altid pleid og fått før jeg og men nei da, mormorn min som også venter pansjon sin har heller ikke fått penger og hun har også dnbnor, moren min har postbanken og hun har fått. snakket med dennor nå og de sa at de kommer inn løpet av dagen bare så synd for de som ikke har bankkort sånn som meg for det kommer vel inn rett etter banken er stengt

Skrevet

Har heller ikke fått. Har også DNBNOR..æsj...

Skrevet

også DNBnor, får alltid pengene dagen før ,men ikke nå..Men de MÅ være inne til imorgen vel?

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg ringte om at de ville være inne i løpet av dagen.. Men nå er jo "dagen" snart over, så vi får sjå da!

Skrevet

Pengene kommer nok ikke før imorgen. Tydeligvis mange som har ringt DnbNor idag for nå har de fått en automatisk telefonsvarer som sier noe ca som dette.

Lang ventetid pga forsinkelse i pensjonsutbetalinger. Pensjonsutbetaling kan ventes imorgen 20/3.

Hehe.

Men kjipt da, blir ikke penger idag, jeg får vel bare slå inn regninga jeg måtte betale, blir jo dato idag og den blir uansett trekt imorgen.

Skrevet

jeg fikk i dag tidlig ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...