Gå til innhold

Kan vist melde meg inn i denne klubben :-))


Rosalie

Anbefalte innlegg

Sitter her nærmest i sjokk - for etter at jeg og mannen min har vært ufrivillige barnløse i snart 10 år er jeg gravid.

Desverre er jeg livredd fordi så mye rart har skjedd i det siste. Begynte for 2 uker siden med kvalme,oppblåst mage og smerter i underlivet. Var hos legen etter 1 uke og hun tok masse tester som bekreftet at det ikke var noe galt med nyrer,galle eller leveren min.

Siden jeg ikke ble noe særlig bedre og fremdeles hadde smerter i underlivet ble vi enige om å ta en gu. Hadde fortalt legen at jeg skulle hatt mensen for noen uker siden, men hverken hun eller jeg tenkte på at jeg kunne være gravid. Fikk beskjed at jeg hadde betenelse i eggstokken og fikk tabeletter for det, og at jeg hadde en utflod. Har tatt disse i 3 dager + at jeg tok i 2 dager tabeletter for urinveis infeksjon som jeg fikk.

Igår lurte mannen min på om jeg ikke burde ta en test og jammen ble det 2 strekker :-))

Men her sitter jeg livredd for alt som kan gå galt, hva med tabelettene jeg har tatt hvilken innvirkning vil de ha på fostre osv osv. Har skjønt at de smertene jeg har følt er helt normale når man blir gravide, så er litt irritert på legen at hun ikke burde skjønt det. Det samme med utfloden.

Håper inderlig at alt er iorden, men akter å møte på lege kontoret med en gang de åpner idag for å få svar på noen av spørsmålene mine og få bekreftet graviditeten fra de.

Uff det var mye fra meg, det er bare så rart at vi endelig har lykkes på noe vi har prøvd så utrolig lenge på (har tom hatt prøverørsforsøk) samtidig som jeg tenker på alt som kan gå galt.

Har vist jeg har skjønt regnestykket rett er termin 13 november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:)

Rart det der at bare vi slutter å tenke på det og stresse med å bli gravide så skjer det!! Håper alt går veien for dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, blir helt rørt jeg av gladhistorier. Skjønner du er litt nervøs pga de medisinene, men har spiren først satt seg tåler de mye. Du får holde oss oppdatert!

 

Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse. Etter 10 år med prøving er det dere vel forunt. Velkommen inn i novemberklubben. Kos deg med spiren i magen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjonene :-)

Har vært å fått bekreftet at jeg er gravid og legen var både overrasket og kjempeglade på våre vegner.

Har allerede funnet ut at det kan bli maaaange laaaange måneder fremover med masse bekymringer. Har allerede hatt en liten blødning og da tenkte jeg that`s it. Men etterhvert som jeg leser omkring svangerskap så skjønner jeg jo at dette er normalt.

Føler med som en idiot som blir helt på styr for ingenting og ikke som en voksen dame på 38 år hehe

Har fremdeles murring i underlivet, men har funnet ut at så lenge jeg kjenner det så holder lille frøet vårt seg på plass.

Ellers så springer jeg på do i ett sett. Skal til min første svangerskaps kontroll i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...