Gå til innhold

Utviklingen ved 1 mnd alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var babyen deres i utviklingen ved 1 måneds alder? Hadde babyen begynt å smile og pludre f.eks? Mye blikkontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var ikke så mye som skjedde ved en måned. Smil i søvne, men ikke egentlig sosialt smil. Holdt hodet opp selv i mageleie en stund osv.. Og hun ble sjekket grundig pga lite blikkontakt. Men plutselig kom det rundt 6-7 ukers alder, kan hende hun ser litt dårlig...Pludring kom vel ikke før etter 3 mnd mener jeg..Nå er hun 6 mnd, og ler, smiler, pludrer masse, sitter selv og ruller rundt :).

Skrevet

jenta mi er veldig våken av seg og følger masse med når noen prater,masse blikk kontakt og hun følger bevegeser osv,men ang smil så tror jeg ikke hun har smilt helt på ekte enda hun kjærer grimaser som ser helt ut som smil og hun smiler i søvne men jeg er ganske sikker på at hu ikke vet at hun smiler:P

Skrevet

det første sosiale smilet kom plutselig en dag i uke 5, da smilte hun i våken tilstand og ved ansikt til ansikt lek..etter det blir det bare mer og mer. Studerte ansiktene våre veldig lenge i forkant og nå (2mnd) smiles det hele tiden. For en herlig tid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...