Gå til innhold

hvor ofte kjenner dere spark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 26 og kjenner spark hver dag, men vetdig forskjellig hvor mye igrunn, noen dager kan jeg kjenne opp til 30 spark, og andre dager kanskje bare 10 spark... hva med dere? synes ikke utenpå på meg ennå, er det unormalt? når evt begynner man å se det utenpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mente at man ikke kan se sparkene utenpå ennå på meg=)

Skrevet

Jeg er i uke 22.. har sett spark utenpå magen i en uke... lillegutt er veldig aktiv... men er stor forskjell fra dag til dag her også... som du sier fra 10 - 30 ca.....men kjenner han mest når jeg sitter å slapper av eller ligger i sengen...

er sikkert ikke unormalt at du ikke ser sparkene utenpå magen ennå.. kommer jo helt ann på hvordan livmoren din ligger ;o)

Skrevet

For å være ærlig så har jeg IKKE telt sparka, men jeg kjenner også forskjell noen dager....

Enkelte dager har det vært veldig lite og andre dager er det som ungen har dansetime inne i magen. Så det er nok helt normalt....

Her en dag tror jeg faktisk at ungen min sov i 2 døgn sammenhengende.... For da var det helt stille... Men de dagene etter så var det så mye liv at det var nesten plagsomt... hehe... så de lager sin egen døgnrytme.

Skrevet

Jeg kjenner stort sett hver dag. Selv om jeg ikke "skal".

Det synes jeg er koselig .. men den dagen jeg så ikke kjenner noe tror jeg at jeg kommer til å gå litt i panikk - og så bli avvist av helsevesenet ;)

Gleder meg til det viser utenpå magen, jeg.

Skrevet

jeg er ogsaa 26 uker paa vei. noen dager kjenner jeg en del spark, morgen, ved maaltider og kveld. andre dager kjenner jeg nesten ikke spark. tror jeg har en liten avslappet en i magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...