Gå til innhold

Folk fra Stavanger.. Trenge litt hjelp her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ultralyd, men blei så utrolig skuffa over både jordmorå og bildene me fekk der... Så tenkte me å reisa te stavanger for å ta privat ul der... Så lurte eg på kor dei har privat? Forskjellige klinikkar lixom... Åsså prisen på detta? Åsså lurte eg på om det e lang bestillingskø?

Sette pris på svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

dr. marit veholmen på hinna tar 900kr, tar isje så veldig lang ti før du for time (eg fikk time 1 uke etter eg ringte)..

dr. ørn på storhaug tar vel også 900kr, ska til henne på ordinær UL på onsdag så eg betale bare for bildene :) eller så tror eg d ska vær en på madla å, men e isje sikker.. e veldi fornøyd me begge di 2, men hos dr. ørn så e d vist vanskeligt å få time hos..

Skrevet

Okei, det var jo ikkje så gale det;)

Takk for svar=)

Skrevet

Hei, jeg har vært hos Dr. Johann Bergh på Madla, tror faktisk han er billigere (rundt 500, men skal ikke si det for sikkert, hadde henvisning og bet. bare 50 kr.) og så har han 3D ultralyd også, og det er jo stas:) Kan absolutt anbefales.

Skrevet

du som var på ordinær ul hos johann bergh, tok han 3d ul på deg på den???

eller må du ha en "grunn" til å få 3D UL???

skal til han jeg også på ordinær ul skjønner du

Skrevet

Hos Mamastork (se på nettet) har de privat jordmortjeneste, akpunktur og ultralyd. UL blir utført av gyn som jobber på sykehuset.

veldig behagelige folk der!

lykke til

Skrevet

Hei. Opplevde det samme som deg og dro derfor på privat ul til Kari Utne på Bryne. 500 kr, men ble skuffa over bildene hennes. Dessuten tok hun seg ikke så lang tid til å forklare, men fikk time samme dag som jeg ringte.

Skrevet

På Hinnaklinikken har de 3D ultralyd som du kan bestille uten henvisning fra lege. Får raskt time, og det koster 1000 kr. :)

Skrevet

Jeg har hørt veldig mye bra om mama stork og har tenkt å bestille time der. I tillegg har Eli Smedvig privat gyn. klinikk såvidt jeg vet. Marit Vevatne (? elns) har jeg også hørt skryt om.

Fint hvis du kan gi en tilbakemelding om dine erfaringer! :)

Skrevet

Jeg skal på Hinnaklinikken...

Da jeg ringte for noen uker siden var det ikke noe ledig før i uka etter påske og det var kun noen få timer...

Så en må ringe i go tid...

Også koster det 900 kr.

FÅr med en cd med bilder, men hvis filmsnutten viker så må en ha med seg en dvd til å ta opp på.

Men den har di hatt litt trøbbel med i starten.

Har snakka med di i dag for å høre om Tiril fikk bli med og om vi skulle han med noe..

Skrevet

Jeg har snakka med di på Hinnaklinikken i dag for å høre om ting og tang.

Bestilte time for noen uker siden og da var det ikke ledig før uka etter påske.. Så jeg fikk en time 12 april.. Så det er jo noen ukers ventetid da..

Koster 900 kr.

En får med bilder på cd, og hvis di får til det med filmsnutten så får en det også med, men da må en ha med seg en dvd til å brenne på..

Skrevet

Anbefaler Marit Veholmen på Hinnaklinikken, hun har nå fått 3D, og er ellers en veldig hyggelig og flink lege! Har vært fødselslege på sykehuset, så hun har masse erfaring med gravide, og forklarer godt hva man ser på skjermen. Kan få med bilder og film på CD, veldig kjekt!

Skrevet

Tusen takk for svar=) E så skuffa over forrige ultralyd, så får ta turen te stvg då siden eg fekk så mange tips;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...