Gå til innhold

Cerazette-brukere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet dere mensen når dere begynte med Cerazette? Kom den tilbake? Hva med uregelmessige blødninger, var det bare i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKKE mista mensen med cerazette!!!Fikk mensen tilbake etter 7 mnd, og blør 10-14 dager i strekk,pause noen dager så på`n igjen i en uke ca, og så kan d gå ca en mnd til neste økt...Skal snarest bytte merke,men vet ikke til hvilket,noen tips???

Skrevet

Jeg bruker cerazette. Gutten min er 7 1/2 mnd, og jeg har enda ikke fått mensen. Bare kommet pittelitt blod et par ganger.

Skrevet

Eg bjynde me cerazette, fekk mensen ett par dagar ittepå...varte i TRI uger, vært vekke ei vega å idag kåmm an IJEN....eg klikke snart, sga bare testa ei lidå stonn t...bler d ikkje bere så slutte eg;)

Skrevet

Jeg begynte med Cerazette for nesten en måned siden. For 14 dager siden fikk jeg mensen tilbake, og hadde da en blødning som varte i seks dager.

Har ikke hatt uregelmessige blødninger,synes det har fungert ganske greit med denne pillen.

Skrevet

jeg skal til legen til fredag og er så i tvil om jeg skal sette inn hormonspiral eller begynne med minipilla..hører jo at det er så mye tull med begge deler.. men man må nok bare prøve seg frem ser det ut som;(

Skrevet

Jeg fikk ikke mensen på 8 mnd etter at vesla kom Begynte på cerazette på 6uker'n. Nå har jeg satt inn kobberspiral, ble deppa og dårlig av pillene.....

Skrevet

Å, jeg også, hissig så det holder.. Skal bytte så snart det lar seg gjøre.. Fikk en blødning to uker etter jeg begynte på pillene, det er 2 mnd siden nå, har ikke fått mensen enda..

Skrevet

For å minimere blødninger kan det være lurt å ta den på akkurat samme tidspkt hver dag, selv om som prevensjon er det godt nok innen for 36 timer. Men jeg sluttet på de... Kan evnt gi det en sjanse etter jeg har fått sistemann...

For noen kan det ta et år før blødninger slutter...

Hannahs-mor06: Jeg ville egentlig ha hormonspiral, men legen anbefalte meg å prøve med minipille først. For dersom jeg fikk blødninger med minipille er det det samme med hormonspiral.... Dersom man tar den til samme tidspkt hver dag. Da er det jo kjedelig å ha brukt så mye penger på hormonspiral og så ender du bare med å ta den ut igjen...

Skrevet

Jeg begynte med cerazette når sønnen min var 4 mnd. Og da hadde jeg ikke fått tilbake mensen enda og det har jeg fremdeles ikke fått. Har ikke hatt noen blødninger i det hele tatt. Og nå er sønnen min 11 mnd. Den eneste bivirkningen jeg merket var humørsvingninger i begynnelsen

Skrevet

begynte for en mnd siden. blødde litt den første uken, men ikke noe etter det.

Skrevet

jeg startet med den før jeg fikk mensen, jeg har blødd nesten hver dag i fem mnd. ikke sånn veldig mye, men noe hver dag-slitsomt

Skrevet

Jeg begynte med cerazette ca. 2 mnd etter fødsel (har brukt det i 5 mnd altså). Jeg får ingen blødninger, men brunt utflod 3-4 dager til samme tid hver mnd.

Skrevet

Ingen blødninger, men store humørsvingninger og kviser. Har sluttet med dem nå fordi jeg ble så sur, grinete og deppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...