ninen Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hei! Noen som har bra tips til babyshopping i oslo? Skal til Oslo og tenkte kanskje jeg kunne finne noe utstyr til babyen der som ikke var så dyrt..og evt noe klær til meg selv. Har lyst på en kjole til 17 mai... takknemlig for tips!!
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Viss du er på leit etter kle som ikkje er så dyre er det nok helst kjedene som gjeld her også (H&M, Lindex etc) Men på Svangerskapet på Majorstua har dei ein del av Mamalicious-kolleksjonen (fine og billige kle!) Til babyen: I Markveien er det fleire fine butikkar med babykle (der er også Den Kule Mage viss du vil kjøpe litt dyrare kle til deg sjølv) Elles har vi BabyShop, Rudo og Barnas Hus (ligg utanfor bykjerna) og sjølvsagt Ikea
RockMyWorld Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Hei, jeg synes det er masse fint overalt jeg da, men det er som tosofo y el chiquitin sier, billigst på de store kjedene, spesielt når det kommer til mammaklær. Hvis du liker litt stilen til noa noa, så har de jo masse der som kan brukes til gravide også. Og så er det en babyshop nede i byen, ved gunerius/oslo city. Der er det billig og bra til både deg og babyen. Hm...liten og tøff på grunerløkka er jo stilig, og så ligger det en pitteliten butikk helt øverst i bogstadveien som selger en del merkeklær, og de har 70 % nå:-) Husker ikke helt hva den heter, men den er liten og ligger på venstre side når du går nedover fra t banen. En av de første butikkene du kommer til. I bogstadveien har du jo også polarn og pyret:-) Dessuten har de fine barneklærbutikkerr på de fleste sentrene. GOD SHOPPING!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå