Gå til innhold

sovepose og sportsvogn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå e gulle mit 4 mnd, men må snart bytta t sportsvognå, for bagen e så liden..quinny dreami bag. Har bjunnt å bruga dyna i bagen nå, blei så varmt me dunpåsen. Men kossen sga eg jør då eg bytte øve t sportsvogn? Kan jo ikkje bruga dyna der... Må eg kjøba nye såvepåse?? Håbe någen kan svara meg på dette;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulle mitt vel å merka...hehe;)

Skrevet

Någen så har erfaring vel? ;)

Skrevet

Ingen? hehe...eg må legga meg, men vil ha minst ein konklusjon fysst;)

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg - jente 4 1/2 mnd og quinny bag (ræv). Vognposen som fulgte med gikk i stykker i glidelåsen, så jeg lette etter ny pose på internett og fant en i 100 % ull på going.no til bare 500 kr! Det er virkelig knallbillig! Til 5 pkts sele, passet kjempe bra i sportsdelen - quinny 4xl.

De trenger jo bare å ta av seg klær ettersom det blir varmere!

Skrevet

Forresten så er det mange som kjøper saueskinn (jysk)til vogna og bare har en dyne over.

Skrevet

Markeligt at di lage bagen så liden... ka e forsjellen på 4xl å 3 xl? eg har 3xl trur eg;p

Kan jo kle av an ja, men føle aligavel d bler så klamt åppi der;)

Skrevet

Takk:) Men e vel ikkje så fint me ein såvepåse så e firkanta neri enden, då eg har trijuling? ;p Hehe...eg e litt kresen åg;p

Skrevet

Vi bruker bare dyne og teppe i vogna, lammeskinn under:)

Funker kjenpefint det, mye bedre i sportsvogna siden det da bare er å ta bort dyna når tøtta skal sitte oppreist og se på verden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...