*just me* Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 usikker om j skal bruke d. dattra mi snur seg rundt, og har tydeligvis ikke den mekanismen at hu snur på hodet når d kommer nedi puta. dvs. d ser ut som at hun kan kveles, ettersom hun altså bare blir liggende med ansiktet nedi puta. hva mener dere?
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg er for i visse tilfeller,og hadde nok gjort det i ditt der babyen ikke klarer å snu seg selv. Småen på snart 3 år drev på og snudde seg på magen da han var liten,opptil 20 ganger pr natt og våknet og gråt hver gang for han likte ikke å sove sånn men kom seg ikke tilbake på siden.Så jeg kjøpte babysafe,og den har jo rom for bevegelse,og etter det sov han natten igjennom.Med vesla nå har vi ikke hatt behov,da hun liker best å ligge på ryggen og sove.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 IMOT!!!!!!! Brukte en stund, men en natt så fant jeg han halveis snudd inni posen, var stram rundt både armer og hals :-( ALDRI meir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå