Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 baby er snart 10 mnd, og jeg fikk mensen igjen første gang i november...etter det kommer den bare annenhver måned...eg ammer enda, men ikke mye. når den førstes kommer så varer den en uke, og det føles ut som maserier!! er dette normalt? er det pga ammingen? eller kan det være andre grunner?
MammaDilla Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Annen hver mnd er like normalt som hver mnd. Sykluser er forskjellige. Jeg har veldig ondt under menstrusjonen. Kan nok minne om maserier ja. Men blir det for gale så kontakt legen. Eventuelt kjøp naproxen på apoteket. Den er spesielt laget for mens smerter.
Harald Ripultfør Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 åh, du er heldig!! jeg har mensen annenhver UKE, og blør i 1 uke i strekk.. altså en uke mensen, en uke fri, en uke mensen osv osv... det er et slit!!
MammaDilla Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Det hørtes slitsomt ut. Men dere har i hvertfall et system. Nå har ikke jeg fått den tilbake enda, men før jeg ble gravid kunne det gå fire uker en gang og syv uker neste gang. Alt var bare kaos. Eneste grunn til at jeg ble gravid på første forsøk var at jeg kjenner når jeg har EL. Håper sykluen min blir mer forutsigbar nå etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå