Harald Ripultfør Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Hvor mange kilo må babyen være, og må h*n kunne sitte selv?
Arb.ledig husmor Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Det setet som er etter nyfødt setet, begynner på 9 kg som oftest, og da fikk vi beskjed i butikken om at vi ikkje kunne bytte sete før ho va 9 kg... Så vi må snart bytte, selv om det vi ha no varer t 13 kg... Men komme nok an på kor lang ungen e å.. For gikk hodet t baby over kanten, måtte en bytte t større sete.
Harald Ripultfør Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 det er det som er vårt problem.. Maya er så innmari lang, men hun er ganske så tynn, så det er nok en god stund til hun veier 9 kg!
Arb.ledig husmor Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 vi fikk beskjed om at når ho va for lang t setet måtte vi bytte, for da va det farlig... om man krasjer, vil hodet da slenge t siden??? Viss eg var deg, ville eg reist innom en barneutstyrsbutikk i mrg, og forhørt meg ka eg sku ha gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå