Gurine og gulla Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Er der noen steder dere vil anbefale? Ikke så alt for dyrt.
Frøken Bollerund Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Thailand. Koster litt å reise, kommer an på når det er. Men er kjemebillig å bo og leve der. Anbefaler spesielt Koh Samui!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Vi har endt opp med Kroatia. Det koster ikke all verden å reise dit, men mest av alt; det er kjempebillig å spise og drikke der nede:) Få en super 3-retters middag med vin til bare 150 kroner.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Tror nok det blir kroatia på oss også ;o) Skal få rapport når vi kommer hjem... hehe!! Har jo ei stund å tenke på det enda veit du ;o)
Gurine og gulla Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2007 Ja er jo nesten et år til:) men liker å sitte å drøyme jeg vet du:)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Vi skal også til Kroatia ) Har leid gjennom www.croatianvillas.com Veldig bra og ordentlig firma har vi erfart (så langt i alle fall...!!). De ordner også med transport til og fra flyplassen (gratis). To uker skal vi være der.... herrrrrrrrrrrrrrlig
kjærest1 Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Alessi; Hvordan ordner dere med fly..? Har søkt litt og det er ganske dyrt. Har du noen tips?
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Kjærest1; Vi flyr Norwegian, vi. Han kjøpte billettene for ganske lenge siden, og vi betaler kr 6076.- tur retur for begge Alle andre flyselskaper tok viss dobbelt pris av dette!
rogaland81 Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Du som skal til Santorini!! Anbefaler absolutt Hotell Tamarix! Vi var der da han fridde til meg! Lite, men veldig flott hotell!!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 Vi reiser til azorene. Har ikke peiling på hva det koster... (Er gave fra svigers..)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #12 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er kanskje litt kjedelig jeg da, men jeg har litt flyskrekk så jeg tør ikke reise så langt med fly, men jeg vil enten til Tallinn eller Kiel, liker de byene der.
m den lille Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Dere Kroatiamennesker - hvor varmt blir det der i juli/august? Skal dra på bryllupsreise med en 1 år gammel baby. Vil ikke at det skal være FOR varmt...
petronella_78_med spire =) Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Vi reiser til Italia...først 4 dager i Roma, deretter 10 dager på Sicilia. Har hørt det er superromantisk der, og vi gleder oss masse! ...betaler ca. 25.000,- for tur/retur med fly og hotell i Roma og hotell 4* på Sicilia m/havsutsikt =) Amore!! ;-)
mammatilsommeren Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Vi tenkte å ta oss en tur til Karibia vi da...og detkostet ikke så mye som jeg fryktet. Det gjelder å lete og lete masse på nettet og be om pakkepris. Vi gleder oss, må bare bestemme når vi skal reise og så er det på plass!!!!! DEILIGGGGGG
Gjest Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Azorene!!! Der var vi, og det var verdens beste ferie! (Ikke bare det faktum at det var bryllupsreise, men det er utrolig flott der)
sommerbebi Skrevet 8. april 2007 #18 Skrevet 8. april 2007 Lara Resort og Spa i Antalya Tyrkia.. Er et all inclusive hotell, og man reiser dit med Ving. Kan virkelig anbefale å ha juniorsuite Vi ble møtt med avkjølt champagne, roseblader i ferdig tappet badekar, roseblader og hjerter på sengen.. fersk frukt hver dag, gratis room-service (perfekt til frokosten), spa, bassenger inne og ute, barnevakter (også til babyer), lege ol. på hotellet, eget strandområde, flere a la carte restauranter, barer, underholdning, egen kino.. Nei, det var i alle fall den perfekte bryllupsreisen for oss, og vi har tenkt å reise tilbake dit i mai når jeg er 25-26 uker på vei. Kan virkelig anbefale den plassen til alle som vil ha en fantastisk bryllupsreise, også de med barn. (er som sagt på muligheter for barnepass av babyer og barneklubber for eldre barn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå